sko - blomsterkage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2010

Monica

Du er for sej...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

twinsmama

woooooowwwwwww hold da helt fest en flot kage "emma" måtte da være blevet så glaaad for den kage,,,

Anmeld

13. juni 2010

82Miraklet

HEHE kan nikke genkendende til Blomstervandfaldet !!! Den ser bare super flot ud altså !!! Er sikker på hende Emma faldt pladask for kagen.

Anmeld

13. juni 2010

Faith

Er dybt imponeret! Bøjer mig i støvet.

Anmeld

13. juni 2010

Bare mig..

OMG hvor er den flot!!!

Anmeld

13. juni 2010

Susan1978

birgitte skriver:

den blev da super flot sikke en sød sko du fik lavet trods problemerne

Tak tøser

Birgitte: ja den blev okay, selvom den er lavet samme dag som den skullel afleveres og slet ikke blev som jeg ville.

Den anden var sort og pink med bling bling.. men hva faen, det ved pigen jo ikke.

Anmeld

13. juni 2010

susser83

Super flot kage, er helt vild med alle de forskellige blomster det ser hamrende godt ud.

Anmeld

13. juni 2010

Susan1978

Dot D skriver:

Hold da helt op Susan, hvor blev den bare flot. Den kan du godt være stolt af

tarrk. 

Dot, ved du om man kan fryse bunde, der blev tilovers af din chokoladekage ?

Anmeld

13. juni 2010

roenlund

Susan1978 skriver:

uha det holdt hårdt det her projekt.. Jeg synes selv den blev okay, selv om den hvide fondant blev for tynd og gav lidt krakkeleringer..

alle 3 kager er DOT´s Chokoladekage - 1 lag jordbærmouse og 1 lag Tobleronecreme.

Jeg fik kysser og krammer af Emmas mor, så hun var hvert fald tilfreds, men glæder mig til at høre hvad Emma selv sagde..

Emma arbejder i et blomstercenter, måske værd af nævne.

enjoy billedespam af min nok mest detaljerede kage so far..

Den er bare så flot...

Og så kommer der lige nogle spørgesmål fra en nybegynder... Hvad gør du når du stabler kagerne, bruger du stativer indeni??? og laver du tre kager og så samler tilsidst??? og når du limer blomster på siden hvad bruger du så som lim, for jeg kan ikke få blomsterne til at sidde fast på siden af en kage...'

Undskyld det blev til lidt meget...

Anmeld

13. juni 2010

linemus

Den er virkelig virkelig flot, Susan. Hold da op et arbejde. Det må have taget timer at lave alle de blomster. Super flot arbejde

- Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.