Hos os nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2010

Vingummien

lion skriver:

Ja det er en træls måde at tabe sig på. Men så kan jeg være i mit tøj igen.

Måske lidt dyrt. Men herhjemme er vi ikk gode til kun at købe det vi SKAL bryge oghvis nu det kommer ind af døren, skal vi jo ikk ud og handle og komme til at bruge for mange penge

JA det er selvfølgelig rigtig nok.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

Vingummien

JustAnotherName skriver:

Som jeg også har kommenteret til billede i dit fotoalbum - Vildt hvad nogle kilo kan gøre til forskel. Der er virkelig en forskel at se på dit ansigt. Du ser godt ud - og hvor er det flot gået med vægttabet. Det klær dig meget!

....Jeg burde dælme også se at få tabt mig nogle kiloer! ....Huwh 

Tror du ik det kommer nu du kommer ordentlig i gang igen her efter barsel osv.

Anmeld

13. juni 2010

TbCp

Skønne billeder!!!
Og super flot med vægttabet

Anmeld

14. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Tulipan skriver:

Her går det efterhånden stille og roligt(med mig) har dog haft et par dårlige dage i den her uge, men sådan er det
Har tabt 5 kg Er jo stolt Og skal igang igen her på mandag med at smide flæsket, håber på lidt godt vejr så er det lidt nemmere at få sig selv til at gå en rask tur

Emil er blevet en bestemt lille mand og ved lige hvad han vil, og vil han ik skiftes jamen så bliver han stædig og meget gal når man så tvinger ham, er jo nødvendig når han har skidt.
Her i dag have han lavet ulykker, og jeg sagde så til ham at hvis han ikke snart stoppede kom han på hovedet i seng, han kigger på mig og siger næsten rent " je vil ikke sov" mors dygtige dreng. Bare sådan nogle ting han gør. Endte også med vi hyggede os en hel time over hans senge tid

HAn vil ik rigtig vuggestue i den her tid, han vil MOAR og det jeg da glad for men han skal desværre afsted, og det er også godt for ham. De sige rhan har nogle gode dage nu, men han savner mig. Så når han er hentet efter en lang dag så hygger vi rigtig. Igår blev den på pizza så jeg kunne bruge alt min tid på ham, smadre hyggeligt.

Her til sidste er der lidt helt nye billeder og 2 videoer af smuksakken

http://www.youtube.com/watch?v=buxGE0kWeSY

i ser bare ud til at have det super dejligt! og det er skønt at se!

Anmeld

14. juni 2010

Vinker

Hold da op smukke, man kan altså virkelig se på dit ansigt at du har tabt dig!!! Stort tillykke med fremskridtet! Det klær dig rigtig meget 

Lyder rigtig til at i storhygger jer. det glæder mig meget at høre. Han ser også super glad og tilfreds ud på billederne!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.