Hos os nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

790 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. juni 2010

Vingummien

Her går det efterhånden stille og roligt(med mig) har dog haft et par dårlige dage i den her uge, men sådan er det
Har tabt 5 kg Er jo stolt Og skal igang igen her på mandag med at smide flæsket, håber på lidt godt vejr så er det lidt nemmere at få sig selv til at gå en rask tur

Emil er blevet en bestemt lille mand og ved lige hvad han vil, og vil han ik skiftes jamen så bliver han stædig og meget gal når man så tvinger ham, er jo nødvendig når han har skidt.
Her i dag have han lavet ulykker, og jeg sagde så til ham at hvis han ikke snart stoppede kom han på hovedet i seng, han kigger på mig og siger næsten rent " je vil ikke sov" mors dygtige dreng. Bare sådan nogle ting han gør. Endte også med vi hyggede os en hel time over hans senge tid

HAn vil ik rigtig vuggestue i den her tid, han vil MOAR og det jeg da glad for men han skal desværre afsted, og det er også godt for ham. De sige rhan har nogle gode dage nu, men han savner mig. Så når han er hentet efter en lang dag så hygger vi rigtig. Igår blev den på pizza så jeg kunne bruge alt min tid på ham, smadre hyggeligt.

Her til sidste er der lidt helt nye billeder og 2 videoer af smuksakken

http://www.youtube.com/watch?v=buxGE0kWeSY

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2010

Skouboe

Hvor er han bare skøn 

- og rigtige gode billeder af jer sammen...

Anmeld

12. juni 2010

Vingummien

Skouboe skriver:

Hvor er han bare skøn 

- og rigtige gode billeder af jer sammen...

TAk Syntes også selv de er blevet gode selvom han var mere interesseret i at tage cameraet

Anmeld

12. juni 2010

anna-jonas

SÅ FEDT kamera, dine billeder er bare skide gode, Sus. Og ved du hvad???? Jeg kan sgu' se at du har tabt dig, søde?? Men hva' sagde jeg?? Når du bliver alene, og der falder ro over dit liv................så taber du dig. Det er fandme flot..................keep it up. Jeg holder også stadig fast..............men vægten står lige stille i disse dage..........ØV.

Skønne billeder af Emil.............sikke en dejlig solhat............den lille legionær.

Anmeld

12. juni 2010

Vingummien

Anna-jonas skriver:

SÅ FEDT kamera, dine billeder er bare skide gode, Sus. Og ved du hvad???? Jeg kan sgu' se at du har tabt dig, søde?? Men hva' sagde jeg?? Når du bliver alene, og der falder ro over dit liv................så taber du dig. Det er fandme flot..................keep it up. Jeg holder også stadig fast..............men vægten står lige stille i disse dage..........ØV.

Skønne billeder af Emil.............sikke en dejlig solhat............den lille legionær.

Mange tak Har selv kigget tit i spejlet for at finde ud af hvor det er røget af

Syntes også den er rimelig cool den hat Passer lige til ham

Anmeld

12. juni 2010

lion

Han spiser bare så flot. Håber du kan holde ud min datter sviner lidt når hun spiser. Ikke så meget som sidst vi var i Randers.

Hvor er det nogle skønne og smukke personer der er på dine billeder.

Hvor skønt du har tabt dig.

Ja jeg har jo taget på og du kender grunden. Nu er det blevet sat i gang, så man vi se hvornår det sker.

Hvis det er ikk er for dyrt for dig skulle du prøve en hjemmeside der hedder www.retnemt.dk de sender dig det antal retter du vil ha til din dør med alt i du skal bruge. Du behøver kun at betale for det og lave det. Vi er i gang med at prøve det, og vi har bestilt til 5 dage til 2 per. og der har været mad til overes, selvom vi jo er 3.

Anmeld

12. juni 2010

Vingummien

lion skriver:

Han spiser bare så flot. Håber du kan holde ud min datter sviner lidt når hun spiser. Ikke så meget som sidst vi var i Randers.

Ja jeg har jo taget på og du kender grunden. Nu er det blevet sat i gang, så man vi se hvornår det sker.

Hvis det er ikk er for dyrt for dig skulle du prøve en hjemmeside der hedder www.retnemt.dk de sender dig det antal retter du vil ha til din dør med alt i du skal bruge. Du behøver kun at betale for det og lave det. Vi er i gang med at prøve det, og vi har bestilt til 5 dage til 2 per. og der har været mad til overes, selvom vi jo er 3.

Mange tak Emil kan dog også svine en gang imellem

Men det går nu nok. Har nok sorte sække hehe

OKi, er lidt øv. men du taber dig igen. MEn på en træls måde.

Den side vil jeg da lige tjekke ud

Anmeld

12. juni 2010

Vingummien

lion skriver:

Er det ik lidt dyrt

Anmeld

12. juni 2010

lion

Tulipan skriver:

Er det ik lidt dyrt

Ja det er en træls måde at tabe sig på. Men så kan jeg være i mit tøj igen.

Måske lidt dyrt. Men herhjemme er vi ikk gode til kun at købe det vi SKAL bryge oghvis nu det kommer ind af døren, skal vi jo ikk ud og handle og komme til at bruge for mange penge

Anmeld

12. juni 2010

JustAnotherName

Som jeg også har kommenteret til billede i dit fotoalbum - Vildt hvad nogle kilo kan gøre til forskel. Der er virkelig en forskel at se på dit ansigt. Du ser godt ud - og hvor er det flot gået med vægttabet. Det klær dig meget!

....Jeg burde dælme også se at få tabt mig nogle kiloer! ....Huwh 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.