mens smerter uden mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2010

AnneBJ

Så kunne det jo godt være, at den er der  Jeg krydser i hvert fald alt hvad jeg kan, og håber du snart får en positiv test!

Ja, det er træls med SA, men vi har ikke mistet modet. Vi tager det som et "så kan vi da noget"  Vi har ikke været i gang så længe, så vi fortsætter med gode tanker omkring det. Men tak!! -vi håber bestemt også på næste gang

Ser frem til at høre om din forhåbentlig positive test 

Første måned vi prøvede fik jeg også en SA - tror jeg. Jeg nåede ikke at have en positiv test, men havde det sindsyg dårligt under mens. plus at mens var meget kraftig og kom 3 dage over tid!! Det tog vi også som "vi kan godt" og fortsatte Det giver jo meget god mening i forhold til, at jeg så heller ikke kan teste positiv nu - måske danner jeg bare HCG langsomt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

Margurit

AnneBJ skriver:

Første måned vi prøvede fik jeg også en SA - tror jeg. Jeg nåede ikke at have en positiv test, men havde det sindsyg dårligt under mens. plus at mens var meget kraftig og kom 3 dage over tid!! Det tog vi også som "vi kan godt" og fortsatte Det giver jo meget god mening i forhold til, at jeg så heller ikke kan teste positiv nu - måske danner jeg bare HCG langsomt

Det er jeg ked af at høre du også har prøvet, men fedt i også tog det sådan! Ja, det er jo bare med at fortsætte med dejlig sex 

Jeg stoppede på pillerne i marts, og min krop kender ikke lige dens egen cyklus endnu.. Så jeg opdagede også kun den positive test, fordi jeg testede før tid (åbenbart). Tog den 30 dage efter første dag i sidste mens. Men venter stadig på den mens  

Ja, det kunne godt tænkes du gør det  Håber jeg i hvert fald for dig 

Giv lige lyd, ik?! 

Anmeld

14. juni 2010

AnneBJ

Margurit skriver:

Det er jeg ked af at høre du også har prøvet, men fedt i også tog det sådan! Ja, det er jo bare med at fortsætte med dejlig sex 

Jeg stoppede på pillerne i marts, og min krop kender ikke lige dens egen cyklus endnu.. Så jeg opdagede også kun den positive test, fordi jeg testede før tid (åbenbart). Tog den 30 dage efter første dag i sidste mens. Men venter stadig på den mens  

Ja, det kunne godt tænkes du gør det  Håber jeg i hvert fald for dig 

Giv lige lyd, ik?! 

Jeg har endnu ikke fået hverken positiv test eller mens... er på 32. dag... har ALLE graviditetstegn, men hvor mange jeg evt. snyder mig til ved jeg ikke.. Håber da snart din mens kommer, eller en positiv test, så I ved hvad I har at "gøre med"..

Anmeld

15. juni 2010

Margurit

AnneBJ skriver:

Jeg har endnu ikke fået hverken positiv test eller mens... er på 32. dag... har ALLE graviditetstegn, men hvor mange jeg evt. snyder mig til ved jeg ikke.. Håber da snart din mens kommer, eller en positiv test, så I ved hvad I har at "gøre med"..

Nej, det er jo så lige det. Har du oplevet før, at kunne snyde dig til nogen? Så vidt muligt tror jeg du skal prøve at slappe af 

Jeg har stadig ikke fået min mens, og har taget en test til morgen, der var meget negativ. Men det føles som om mens MEGET snart kommer.. Håber ikke det bare er smerterne der fortsætter 

Håber også du snart enten får mens eller en positiv test (selvfølgelig helst det sidste ) -så i også ved hvad i har at gøre med 

Anmeld

15. juni 2010

AnneBJ

Margurit skriver:

Nej, det er jo så lige det. Har du oplevet før, at kunne snyde dig til nogen? Så vidt muligt tror jeg du skal prøve at slappe af 

Jeg har stadig ikke fået min mens, og har taget en test til morgen, der var meget negativ. Men det føles som om mens MEGET snart kommer.. Håber ikke det bare er smerterne der fortsætter 

Håber også du snart enten får mens eller en positiv test (selvfølgelig helst det sidste ) -så i også ved hvad i har at gøre med 

Jeg har først snydt mig selv lidt... men den gange er der altså flere tegn. Mens smerterne er næsten taget af, efter at have varet i 14 dage. Nu er der en slags brunligt udflåd, kan kun ses når jeg tørrer mig - det når slet ikke ikke at komme i trusseindlægget.

Jeg spiser ofte, og hvis jeg ikke gør, får jeg det dårligt. Bliver let svimmel og er monstertræt... Testede igen i morges - intet!

Men nu vil jeg lige forhøre mig på apoteket om de har en ekstra følsom test, til når jeg skal teste fredag. "Er" 4+2 i dag, hvis der er noget...

Anmeld

15. juni 2010

Tropez

Hejsa

Nu er det ikke for at skuffe eller gøre urolig men sidst jeg havde en SA er det nøjagtig som du beskriver ond i maven kvalme  ømme bryster det hele, have en negativ test men ingen mens før det der svage brunlige udflåd kom, det varede i 2 dage hvor jeg hver gang var på toilet kunne se det men ellers ikke, så kom 3. dagen hvor det gav los der var jeg gået 3 dage over tid, og havde de vildste smerter og blødte rigtig meget men kun i 4 dage frem for de 7 jeg normalt har.

det var kun lige min mening om det men held og lykke med det hele.

Anmeld

16. juni 2010

AnneBJ

Desværre fik jeg menstruation i nat (!!) kl. 3. Fra det ene minut til det andet, kom det bare væltende og gjorde voldsomt ondt. Måtte ud og tage varmt brusebad, piller og lidt mad, før jeg gik i seng igen. Så desværre heller ikke denne gang

Anmeld

18. juni 2010

Margurit

AnneBJ skriver:

Desværre fik jeg menstruation i nat (!!) kl. 3. Fra det ene minut til det andet, kom det bare væltende og gjorde voldsomt ondt. Måtte ud og tage varmt brusebad, piller og lidt mad, før jeg gik i seng igen. Så desværre heller ikke denne gang

Det er jeg rigtig ked af at høre!! Øv altså!  Og træls den så skal komme så voldsomt.

Jeg har stadig ikke fået min mens. Skal til læge i dag, så må jeg se hvad han siger. 

for den er der næste gang  

Stort kram 

Anmeld

18. juni 2010

AnneBJ

Margurit skriver:

Det er jeg rigtig ked af at høre!! Øv altså!  Og træls den så skal komme så voldsomt.

Jeg har stadig ikke fået min mens. Skal til læge i dag, så må jeg se hvad han siger. 

for den er der næste gang  

Stort kram 

Tak for de søde ord! Krydser alt hvad jeg kan for, at den er der for Jer!

Vi må bare prøve igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.