mens smerter uden mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

52.010 visninger
18 svar
1 synes godt om
12. juni 2010

AnneBJ

Er der andre der har prøvet at have mens smerter en uge op til forventet mens. uden at det kommer?

Siden tirsdag i sidste uge, har jeg tænkt næsten hver morgen at nu kommer mens - fordi jeg har haft så ondt.. Men det er stadig ikke kommet. Det skulle komme i dag, jeg tog en test i morges som var negativ. Jeg har før snydt mig til at tro jeg var gravid, men aldrig med mens. smerterne...

Min cyklus varer normalt 30 dage, og min ægløsning ligger omkring 17. dagen. Derfor ville jeg kun være 3+6 idag, HVIS jeg er gravid, det kan vel også være grunden til testen er negativ? - eller kan man normalt teste positiv så tidligt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2010

Maria-s

Jeg stoppede med mine p piller sidst i marts og jeg har hver cyklus mens smerter og oppustet mave en god uges tid før mens. Har i det hele taget jævnligt små stik og jag i underlivet, så om du er gravid tror jeg desværre ikke, heller ikke når du tester negativ.. Men håber da for dig hvis det ikke er nu at det så snart må komme til dig Man har da hørt om dem der tester negativt selvom de er gravide...

Anmeld

12. juni 2010

Faith

Jeg testede svagt positiv da jeg var 3+5. Men jeg venter osse tvillinger, så ved ikke om man så danner mere Hcg.

Med hensyn til mens smerter men ingen mens, så havde jeg rigtig mange mens smerter ugen op til jeg testede positiv. Var helt sikker på at nu kom det.... Men nej jeg var i stedet gravid.

Anmeld

12. juni 2010

AnneBJ

smillaluna skriver:

Med hensyn til mens smerter men ingen mens, så havde jeg rigtig mange mens smerter ugen op til jeg testede positiv. Var helt sikker på at nu kom det.... Men nej jeg var i stedet gravid.

Sådan har jeg det nemmelig også Men det er kun om morgenen. Omkring kl. 10-12 stykker er der intet at mærke...

Anmeld

12. juni 2010

Margurit

Jeg har det på helt samme måde. Siden mandag har jeg dagligt haft mens-smerter, men der kommer bare ikke noget. Vildt frustrerende! Jeg har testet, og den var negativ. Har dog lige haft en eksamen, så ved ikke om det har været med til at stresse kroppen. Har du haft en lidt stresset periode, der kan have påvirket din cyklus?

Anmeld

12. juni 2010

AnneBJ

Margurit skriver:

Jeg har det på helt samme måde. Siden mandag har jeg dagligt haft mens-smerter, men der kommer bare ikke noget. Vildt frustrerende! Jeg har testet, og den var negativ. Har dog lige haft en eksamen, så ved ikke om det har været med til at stresse kroppen. Har du haft en lidt stresset periode, der kan have påvirket din cyklus?

Den har på ingen måde været stresset. Da jeg havde ægløsning var jeg slet ikke hjemme, i et par dage, så kæresten og jeg har ikke nået at lave en "målrettet" indsats i denne omgang, så har ikke regnet med noget Det er mest fordi jeg af og til bliver svimmel, er træt, træt træt, og det niver i underlivet. Nåh ja og så mens smerterne uden mens...

for at din bliver væk

Anmeld

12. juni 2010

Margurit

AnneBJ skriver:

Den har på ingen måde været stresset. Da jeg havde ægløsning var jeg slet ikke hjemme, i et par dage, så kæresten og jeg har ikke nået at lave en "målrettet" indsats i denne omgang, så har ikke regnet med noget Det er mest fordi jeg af og til bliver svimmel, er træt, træt træt, og det niver i underlivet. Nåh ja og så mens smerterne uden mens...

for at din bliver væk

Hvis i havde sex dagen før eller et par dage før, kan det jo godt være det er sket alligevel  Sædceller kan holde i op til 5 dage i én.. så muligheden er der 

Jeg testede sidste søndag, hvor den faktisk var svag positiv. Men dagen efter, var den komplet negativ. Så jeg tror jeg har haft en biokemisk graviditet. Men det kunne uden tvivl være dejligt hvis den er der, men tvivler  Har ikke mistet modet, så vi fortsætter 

for den er for dig

Anmeld

12. juni 2010

AnneBJ

Margurit skriver:

Hvis i havde sex dagen før eller et par dage før, kan det jo godt være det er sket alligevel  Sædceller kan holde i op til 5 dage i én.. så muligheden er der 

Jeg testede sidste søndag, hvor den faktisk var svag positiv. Men dagen efter, var den komplet negativ. Så jeg tror jeg har haft en biokemisk graviditet. Men det kunne uden tvivl være dejligt hvis den er der, men tvivler  Har ikke mistet modet, så vi fortsætter 

for den er for dig

Jamen for lige at gå i detaljer, så havde vi sex fredag morgen, hvor jeg havde ægløsning søndag eftermiddag

Men tør nu alligevel ikke håbe på det, før jeg har en positiv test

Ked af at høre om din SA, håber det lykkes næste gang

Anmeld

13. juni 2010

Margurit

AnneBJ skriver:

Jamen for lige at gå i detaljer, så havde vi sex fredag morgen, hvor jeg havde ægløsning søndag eftermiddag

Men tør nu alligevel ikke håbe på det, før jeg har en positiv test

Ked af at høre om din SA, håber det lykkes næste gang

Så kunne det jo godt være, at den er der  Jeg krydser i hvert fald alt hvad jeg kan, og håber du snart får en positiv test!

Ja, det er træls med SA, men vi har ikke mistet modet. Vi tager det som et "så kan vi da noget"  Vi har ikke været i gang så længe, så vi fortsætter med gode tanker omkring det. Men tak!! -vi håber bestemt også på næste gang

Ser frem til at høre om din forhåbentlig positive test 

Anmeld

13. juni 2010

isimaven

jeg testede først postiv 4+6 så hvis ikke mens kommer så test igen i løbet af ugen
det lyder da lidt til at den godt kunne være der!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.