Bryllupskage og babsekage (incl. billeder) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2010

propogberta

AnnePedersen skriver:

hej anja

Når du laver tal og bogstaver er det så den model udstikker der hedder noget med funky i den store model???

jeg har nemlig de små af dem og jeg synes bare de er så svære at få ud ligemeget hvor tynde jeg laver dem og hvor hårdt jeg prøver at slå rammen mod bordet.

dine ser nemlig slet ikke tynde eller lille ud.

Ja dem på denne kage er de store funky letters....men jeg har også de små og syns ik der er forskel på at få dem ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

propogberta

KarinaIda skriver:

Hej.. til din bryllupskage, har du da lagt nogle papstykker eller noget mellem hver etage, eller har du bare direkte sat kagerne overpå hinanden?

Der er plader mellem lagene og støttepinde i de nederste kager

Anmeld

14. juni 2010

AnnePedersen

hej anja

kan du så forklare mig hvordan du får de bogstaver ud.

jeg kan fortælle hvad jeg gør. jeg laver min mmf. lidt maizena ud på bordet og ovenpå så det ikke hænger i. ruller det meget tyndt ud. når jeg så skal have dem ud vil de ikke slippe eller også går de i stykker.

er det evt fordi ejg bruger for lidt flormelis i mmf fra starten???

Anmeld

14. juni 2010

iln

Kære Anja.

FANTASTISK KAGE! Selvom vi alle var fyldt godt op efter middagen lyver jeg ikke når jeg siger at folk ÅD af den. Vi har halvdelen af den nederste bund tilbage, som nu er kommet i fryseren og så vil vi nyde den om et år

Tak for den flotte velsmagende kage. Den er vi rigtig glade for.

Anmeld

14. juni 2010

Diana...

Hold da op virkelig smukke. Jeg er helt tosset med bryllups kagen. 

Anmeld

14. juni 2010

propogberta

iln skriver:

Kære Anja.

FANTASTISK KAGE! Selvom vi alle var fyldt godt op efter middagen lyver jeg ikke når jeg siger at folk ÅD af den. Vi har halvdelen af den nederste bund tilbage, som nu er kommet i fryseren og så vil vi nyde den om et år

Tak for den flotte velsmagende kage. Den er vi rigtig glade for.

Jamen velbekom...det er jeg da rigtig glad for at høre! Var designet også var okay !??

Håber i havde et fantastisk bryllup

Hilsen Anja

Anmeld

14. juni 2010

propogberta

Diana... skriver:

Hold da op virkelig smukke. Jeg er helt tosset med bryllups kagen. 

Tak

Anmeld

14. juni 2010

iln

Anja Dahl skriver:

Jamen velbekom...det er jeg da rigtig glad for at høre! Var designet også var okay !??

Håber i havde et fantastisk bryllup

Hilsen Anja

Designet var super flot. Der var jo rigtig mange små detaljer . Er specielt hel vild med de små dråber på roserne.

Anmeld

14. juni 2010

Mira0911

Super flotte kager.. Det er jo helt vildt...

Anmeld

14. juni 2010

propogberta

iln skriver:

Designet var super flot. Der var jo rigtig mange små detaljer . Er specielt hel vild med de små dråber på roserne.

Det var godt...er glad for i ku li den ! Det er altid så nervepirrende indtil man har hørt fra folk...men det kender du sikkert oz selv !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.