Symptomer ( . ) ( . )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2010

Low

Æblekage skriver:

hvor er det dejligt, det er jo fanme lige om lidt.
Du må glæde dig helt tosset.

Har du haft en god graviditet indtil vider?

Ja, det er ret lækkert . Og jo jeg glæder mig ekstremt . Vente tiden er hård nu selv om man er så tæt på. Det er nok fordi man ved at det kan ske når som helst men man ved bare ikke hvornår

Min graviditet har været dejlig synes jeg. Jeg har ikke ondt nogle steder(jo brysterne de første par uger) og jeg bruger stadig meget min cykel. Det "værste" under min graviditet har/er at jeg ikke kan se mig selv i skridtet hehe, strækmærkerne og lidt vand i kroppen og "alt" det tænker jeg slet ikke over og går mig slet ikke på, så jeg er rigtig glad for jeg har haft det så nemt under min graviditet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

Moaaar <3

Low skriver:

Ja, det er ret lækkert . Og jo jeg glæder mig ekstremt . Vente tiden er hård nu selv om man er så tæt på. Det er nok fordi man ved at det kan ske når som helst men man ved bare ikke hvornår

Min graviditet har været dejlig synes jeg. Jeg har ikke ondt nogle steder(jo brysterne de første par uger) og jeg bruger stadig meget min cykel. Det "værste" under min graviditet har/er at jeg ikke kan se mig selv i skridtet hehe, strækmærkerne og lidt vand i kroppen og "alt" det tænker jeg slet ikke over og går mig slet ikke på, så jeg er rigtig glad for jeg har haft det så nemt under min graviditet

Godt at høre, blir spændende hvornår den lille banker på og vil ud, om det bliver på selve termins dagen

Anmeld

13. juni 2010

Bryndis

Æblekage skriver:

Det mærkes som sten, silikone .
Men det holdt lidt op her til aften, det var lidt befriende.

Puha kan næsten mærke det igen fra sidste graviditet. Har heldigvis ikke haft ømme bryster endnu i denne graviditet.

Jeg tænkte på om hvor du er fra? Det står der ikke noget om på din profil

Anmeld

13. juni 2010

Low

Æblekage skriver:

Godt at høre, blir spændende hvornår den lille banker på og vil ud, om det bliver på selve termins dagen

Ja . Folk tror/håber det bliver på farens storebrors fødselsdag. Det er 2 dage over, den 17/6. Jeg er ligeglad, bare jeg ikke skal vente i 100 år

Anmeld

13. juni 2010

Moaaar <3

Bryndis skriver:

Puha kan næsten mærke det igen fra sidste graviditet. Har heldigvis ikke haft ømme bryster endnu i denne graviditet.

Jeg tænkte på om hvor du er fra? Det står der ikke noget om på din profil

Fyn

Anmeld

13. juni 2010

Moaaar <3

Low skriver:

Ja . Folk tror/håber det bliver på farens storebrors fødselsdag. Det er 2 dage over, den 17/6. Jeg er ligeglad, bare jeg ikke skal vente i 100 år

ja og det forløber som det skal =)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.