Symptomer ( . ) ( . )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

818 visninger
15 svar
0 synes godt om
12. juni 2010

Moaaar <3

Avuuhh jeg har ondt i mine patter og underliv, har ellers ikke mærket noget til min graviditet.

f.eks kom jeg til at løbe ned af trappen og hoppede fra det det sidste trin.. aruuhhhh min patter det gjorde nas. Kunne jo ikke klage da ingen på arbejde ved noget endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2010

MissZet

Æblekage skriver:

Avuuhh jeg har ondt i mine patter og underliv, har ellers ikke mærket noget til min graviditet.

f.eks kom jeg til at løbe ned af trappen og hoppede fra det det sidste trin.. aruuhhhh min patter det gjorde nas. Kunne jo ikke klage da ingen på arbejde ved noget endnu.

av jeg kan næsten mærke det selv som du beskriver det og kan udemærket forstå dig... det går ondt for nogle men ikke alle... og jeg lider også lidt af stærke smerter i babs og nutte... nogle gange føler jeg bare at der er nogle der stikker mig med en syl i dem... avav så medfølelse her fra....

Anmeld

13. juni 2010

Moaaar <3

MissZet skriver:

av jeg kan næsten mærke det selv som du beskriver det og kan udemærket forstå dig... det går ondt for nogle men ikke alle... og jeg lider også lidt af stærke smerter i babs og nutte... nogle gange føler jeg bare at der er nogle der stikker mig med en syl i dem... avav så medfølelse her fra....

Det mærkes som sten, silikone .
Men det holdt lidt op her til aften, det var lidt befriende.

Anmeld

13. juni 2010

MissZet

Æblekage skriver:

Det mærkes som sten, silikone .
Men det holdt lidt op her til aften, det var lidt befriende.

forståeligt.... mine er så heldigvis dæmpet lidt af.. så nu kan jeg holde en bh ud igen.. bare dejligt..

Anmeld

13. juni 2010

Low

Argh.. av .

Jeg kan huske i starten af min graviditet, der kunne jeg vågne om natten og ligge og sige av fordi det gjorde ondt i dem uanset hvordan jeg lå.

Anmeld

13. juni 2010

Moaaar <3

Low skriver:

Argh.. av .

Jeg kan huske i starten af min graviditet, der kunne jeg vågne om natten og ligge og sige av fordi det gjorde ondt i dem uanset hvordan jeg lå.

¨Sådan havde jeg det nemlig tidliger idag, kunne heller ikke give min kæresten en rigtig krammer, fordi han kom "for tæt" på mine bryster...'

Heldigvis lidt mere ro på dem nu

Anmeld

13. juni 2010

Low

Æblekage skriver:

¨Sådan havde jeg det nemlig tidliger idag, kunne heller ikke give min kæresten en rigtig krammer, fordi han kom "for tæt" på mine bryster...'

Heldigvis lidt mere ro på dem nu

Det gør bare nas .

Men det er da rart ar der er kommet lidt ro over dem så heh

Anmeld

13. juni 2010

Moaaar <3

Low skriver:

Det gør bare nas .

Men det er da rart ar der er kommet lidt ro over dem så heh

Hvordan har du det, kan se du snart skal føde?

Anmeld

13. juni 2010

Low

Æblekage skriver:

Hvordan har du det, kan se du snart skal føde?

Jeg har det faktisk helt fint . Jeg er helt opsat på de mindste tegn hehe.. men der er ikke nogle nye/anderledes tegn på at fødslen er lige om hjørnet . Men jeg håber ikke at jeg skal vente alt for længe på at der sker noget

Anmeld

13. juni 2010

Moaaar <3

Low skriver:

Jeg har det faktisk helt fint . Jeg er helt opsat på de mindste tegn hehe.. men der er ikke nogle nye/anderledes tegn på at fødslen er lige om hjørnet . Men jeg håber ikke at jeg skal vente alt for længe på at der sker noget

hvor er det dejligt, det er jo fanme lige om lidt.
Du må glæde dig helt tosset.

Har du haft en god graviditet indtil vider?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.