marhemor skriver:
Hej igen 
Ja, det er urimeligt lang tid at vente på at mærke noget fra vidunderet, andet end ligamentsmerter og andre gener...
Jeg føler mig nu ret sikker på at jeg mærkede den lille sparke igår, midt i det aller mest pladder romantiske i Sex & the City 2 i biografen igår, hvor jeg sad sammen med min veninde, som er 8 uger længere fremme end mig... DET FØLTES BARE SÅ GODT!!
Så var der lidt flere bitte små spark derinde fra under køreturen hjem, så var bare så lykkelig på vej hjem 
Så altså hvis det så passer så vil det sige at jeg mærkede de første små spark da jeg var i 21+2 uger henne.
Håber snart at du også mærker denne vidunderlige følelse 
Hej igen
He he.., tror også jeg har mærket liv i lørdags. Lagde helt stille i sengen, men hånden fladt på det nederste af maven.. Mærkede 2 gange sådan en boblende fornemmelse, og så et spart mod min hånd... 

Prøvede og ligge sådan igen igår aftes så min kæreste måske også kunne mærke det..., men intet er sket efterfølgende..
Går stærkt ud fra det var liv jeg kunne mærke fra vores lille pige derinde, kan ihvertfald ikke forklare hva det ellers skulle være
Det er simpelthen så skønt..., TILYKKE med du også har mærket jeres lille vidunder derinde 

Anmeld