vanessa er 6 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2010

mor-til-vanessa

Tullebobs skriver:

Hun er da bare så dygtigt - og smukkere barn skal man vist lede længe efter (bortset fra mine selvfølgelig)

Knus

mange tak

ja ens børn er jo altid de smukkeste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

mor-til-vanessa

Mia Maia skriver:

Der er da også masser at prale af - hun er bare lækker...SMUK

Må jeg spørge, er i tilbage i DK alene, eller er kæresten kommet med også?

jeg/ vi er tilbage her alene. spencer siger han vil komme. men der skete bare så mange ting som ikke burde ske. så han har en masse han skal arbejde med. han er selvfølgelig altid velkommen til at komme og besøge os. ved ikke lige helt hvad der skal ske. fokuserer bare på mig og vanessa lige pt

Anmeld

11. juni 2010

mor-til-vanessa

millesofie skriver:

nej hvor er hun dejlig

og hvor er det skægt at se og høre om et andet barn der er samme alder som ens ejet

hun er godt nok dygtig, min Tinke er fra den 10 dec, hun kan godt sidde med ret ryg meeen hun mister balancen lidt tit og vinke kan hun heller ikke jeg har prøvet at lære hende at klappe kage men hun sidder bare og venter på at jeg tager hendes hænder og så bliver hun bare det største smil

vi havde også SP for et par dage siden og jeg blev lidt chokket over hvor stor min lille pige var blevet 9kg og 71cm

hvad med din pige hvor stor og lang er hun ?

og ja man må skam gerne prale og gerne meget

tror også klappe kage er lidt svær. vanessa synes også bare det er enormt skægt. 

hun er 68 cm og vejer 7040 så hun er ikke så stor, men hun følger sin kurve ok. synes selv hun spiser ret godt

Anmeld

11. juni 2010

mor-til-vanessa

tak for alle de søde kommentarer

Anmeld

11. juni 2010

MM1987

mor-til-vanessa skriver:

jeg/ vi er tilbage her alene. spencer siger han vil komme. men der skete bare så mange ting som ikke burde ske. så han har en masse han skal arbejde med. han er selvfølgelig altid velkommen til at komme og besøge os. ved ikke lige helt hvad der skal ske. fokuserer bare på mig og vanessa lige pt

Ej, fik lige set efterfølgende at du står som single - undskyld jeg lige trampede rundt i det...

Håber i finder den bedste løsning for jer...

Anmeld

11. juni 2010

JustAnotherName

ja nu er min lille pige allerede 6 mdr, synes bare det er gået sååå stærkt og hun vokser så hurtigt og lærer hele tiden nye ting. ja jeg synes jo selv hun er så dygtig.

vi havde sundhedplejerske i torsdags til 6mdr tjek og hun synes også bare vanessa var rigtig dygtig. hun synes det var rigtig flot at hun sidder selv og at hun sidder med helt ret ryg og det sagde hun at de fleste først gjorde i 8-9mdr alderen ( pral pral ) 

hun har også fundet sine fødder og leger hele tiden med dem når hun bliver pudslet. er ved at lærer hende at vinke og hun synes det er meget sjovt. når jeg vinker til hende åbner og lukker hun hånden ligesom jeg gør. det synes sundhedsplejersken også var rigtig flot. og sagde hun var meget fremmelig.

er ved at sætte hendes soveværelse i stand så hun kan få sit eget værelse nu vi er kommet tilbage til dk. så har købt en masse. så ligeså snart hun er klar og jeg er klar, kan hun komme ind og sove selv.

lidt fra mig. nok lidt meget pral, men er bare så stolt og man må gerne prale af sine kære børn.

Hoooold da helt op, hvor er hun dog bare en lækker og KØN lille pige

Anmeld

11. juni 2010

mor-til-vanessa

Mia Maia skriver:

Ej, fik lige set efterfølgende at du står som single - undskyld jeg lige trampede rundt i det...

Håber i finder den bedste løsning for jer...

det er helt ok. kunne du jo heller ik vide

Anmeld

11. juni 2010

Unalisa

Hej Liv, din vanessa er da bare utrolig smuk... min søn blive også 6 mdr på mandag og han kan også sidde selv nu, han ruller som bare f****nds i hele stuen under bordet og det hele, han er bare dejlig jeg har lært ham at smile ligeså snart jeg smiler  men nu må vi se hvad sp siger når hun også kommer på mandag

knuz.. limya

Anmeld

12. juni 2010

mor-til-vanessa

Limya skriver:

Hej Liv, din vanessa er da bare utrolig smuk... min søn blive også 6 mdr på mandag og han kan også sidde selv nu, han ruller som bare f****nds i hele stuen under bordet og det hele, han er bare dejlig jeg har lært ham at smile ligeså snart jeg smiler  men nu må vi se hvad sp siger når hun også kommer på mandag

knuz.. limya

tak søde.

ihh hvor er han da skøn han ruller sådan. det længste vanessa ruller er om på siden hæhæ. men nogen gange sidder hun og rokker så mistænker lidt at hun kommer til at hoppe på numsen i stedet for at kravle.

ej det bliver skønt du må lige skrive hvordan det gik med sp. synes det er så dejligt når sp kommer, men nu er det jo desværer kun en gang mere hun kommer når de bliver 8 mdr. og mødregruppe stopper også nu her, hvad skal man så give sig til....

håber i har det rigtig skønt

knus

Anmeld

12. juni 2010

patella

mor-til-vanessa skriver:

ja nu er min lille pige allerede 6 mdr, synes bare det er gået sååå stærkt og hun vokser så hurtigt og lærer hele tiden nye ting. ja jeg synes jo selv hun er så dygtig.

vi havde sundhedplejerske i torsdags til 6mdr tjek og hun synes også bare vanessa var rigtig dygtig. hun synes det var rigtig flot at hun sidder selv og at hun sidder med helt ret ryg og det sagde hun at de fleste først gjorde i 8-9mdr alderen ( pral pral ) 

hun har også fundet sine fødder og leger hele tiden med dem når hun bliver pudslet. er ved at lærer hende at vinke og hun synes det er meget sjovt. når jeg vinker til hende åbner og lukker hun hånden ligesom jeg gør. det synes sundhedsplejersken også var rigtig flot. og sagde hun var meget fremmelig.

er ved at sætte hendes soveværelse i stand så hun kan få sit eget værelse nu vi er kommet tilbage til dk. så har købt en masse. så ligeså snart hun er klar og jeg er klar, kan hun komme ind og sove selv.

lidt fra mig. nok lidt meget pral, men er bare så stolt og man må gerne prale af sine kære børn.

Nej hvor er hun bare en lækkermås  Helt fantastisk! Min Bastian er fra 26 november, og kan kun sidde med god støtte, har ikke fundet balancen endnu. Han triller fra mave til ryg ind i mellem og er liiige begyndt at trille fra ryg til mave... men det er hårdt når man vejer 9 kg  Ja det er sjovt så forskellige de er i udviklingen... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.