ja nu er min lille pige allerede 6 mdr, synes bare det er gået sååå stærkt og hun vokser så hurtigt og lærer hele tiden nye ting. ja jeg synes jo selv hun er så dygtig.
vi havde sundhedplejerske i torsdags til 6mdr tjek og hun synes også bare vanessa var rigtig dygtig. hun synes det var rigtig flot at hun sidder selv og at hun sidder med helt ret ryg og det sagde hun at de fleste først gjorde i 8-9mdr alderen ( pral pral )
hun har også fundet sine fødder og leger hele tiden med dem når hun bliver pudslet. er ved at lærer hende at vinke og hun synes det er meget sjovt. når jeg vinker til hende åbner og lukker hun hånden ligesom jeg gør. det synes sundhedsplejersken også var rigtig flot. og sagde hun var meget fremmelig.
er ved at sætte hendes soveværelse i stand så hun kan få sit eget værelse nu vi er kommet tilbage til dk. så har købt en masse. så ligeså snart hun er klar og jeg er klar, kan hun komme ind og sove selv.
lidt fra mig. nok lidt meget pral, men er bare så stolt og man må gerne prale af sine kære børn.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld