Inviteret i sommerhus en uge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2010

Anonym trådstarter

M. Randa skriver:

Ja hvis det var mig, så havde jeg meldt mig "syg" i den uge!..

Og det kan man jo også få konsekvenser ved, hvis det bliver opdaget.. Og man kan ikke melde sig syg på forhånd..

Der hvor jeg er, skal de have læge erklæring på 3. dagen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2010

LinLin

M. Randa skriver:

Hmm...

Har alle ikke ret til at holde 6 ugers ferie?  Dem man ikke får penge for må så være for egen regning....

Anmeld

12. juni 2010

Corn

M. Randa skriver:

Hmm.....

Anmeld

14. juni 2010

Anonym trådstarter

Mor til David skriver:

Hmm...

Har alle ikke ret til at holde 6 ugers ferie?  Dem man ikke får penge for må så være for egen regning....

Jeg har fået afvide at jeg har 3 uger som kommunen betaler, resten er for egen regning, og de trækker vel bare det i kontanthjælpen som svare til en uge vel?

Anmeld

14. juni 2010

LinLin

Anonym skriver:

Jeg har fået afvide at jeg har 3 uger som kommunen betaler, resten er for egen regning, og de trækker vel bare det i kontanthjælpen som svare til en uge vel?

Ja sådan er det nok

Anmeld

14. juni 2010

Anonym trådstarter

Mor til David skriver:

Ja sådan er det nok

Ja.. Jeg tænker også, gad vide om min konsulent vil gå med til at jeg holder 14 dage på egen regning (uge 26-27) Og stadig kan have ferie i uge 30-31-32 betalt fra kommunen.

Anmeld

14. juni 2010

LinLin

Anonym skriver:

Ja.. Jeg tænker også, gad vide om min konsulent vil gå med til at jeg holder 14 dage på egen regning (uge 26-27) Og stadig kan have ferie i uge 30-31-32 betalt fra kommunen.

Man må vel selv bestemme hvornår det skal være for egen regning? (eller hvad??? Har ikke prøvet at være på kontanthjælp...=

Anmeld

14. juni 2010

Anonym trådstarter

Mor til David skriver:

Man må vel selv bestemme hvornår det skal være for egen regning? (eller hvad??? Har ikke prøvet at være på kontanthjælp...=

Jeg ved ikke om det er noget man bare selv kan bestemme. Det vil jeg da mene..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.