MariaE skriver:
hmm, her 3 år efter nr 1 og snart 16 mdr efter nr 2 dyrker jeg sgu stadig ikke mig selv..mine børn er dejlige og vi er hjemme stort set ALLE aftener i ugen, også i weekenden. Jeg har aldrig taget mine børn ud om aftenen for at vpære social, ikke lagt dem i seng et andet sted i 3 timer for derefter at hive dem op og køre hjem...
Vi har prioteret at børnene kommer i seng til ca samme tid hver dag for deres egen skyld, og det har jo gjort at lidt af det sociale er røget. Men til gengæld har vi børn der er nemme at putte og nemme at få i seng kl 19:-)Og det er jo dem der tælller.
Vi har det nøjagtig ligedan...
Ja det ryger lidt af på den sociale front, men her planlægger vi efter Frederic og ikke hvad vi vil...
Familien har taget det hårdt at vi siger nej til ting der ligger lige omkring aftensmad mm. Men sådan er vi bare og det har vi ikke planer om at ændre.
Frederic er så bare ikke god til store familie fester - mange mennesker og larm. Så der bliver han ekstrem hurtig træt.
Han var en del indlagt det første ½ år sit liv og vi har siden han blev 1 år rendt til udredning - kontrol - test.
Så det har været hårdt som førstegangs mor og have sådan en start, men igen knytter det nogle utrolige stærke bånd. Jeg tilside sætter mig selv 110% for ham, ikke noget jeg tænker over jeg gør - gør det bare. Var til frisør for en mdr siden og hun spurgte hvor lang tid siden jag var blevet klippet - tja sidste gang var en mdr før frederic kom ud...
Vi har heller ingen der lige kan passe ham og dem der er, ønsker jeg ikke skal have ansvar for ham. Så her er det kun dp og os der passer ham.
Vi nægter at putte ham et nyt sted og så stå med evt en række dumme nætter bagefter osv. for blot at være til en fødselsdag i nogle timer. Det er lige som os der står med problemerne bagefter og ikke dem.
Anmeld