GraVitamin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2010

Bebsen

Jeg har gjort ligesom Low, har spist gravitamin hele vejen igennem, også ekstra jern fra uge 10. ( er nu i uge 32)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

Anonym trådstarter

okay mange tak, håber da min læge kan fortælle mere når jeg skal ned til hende i ueg 8? gør hun ikke det?
for jeg er lidt på herrens mark, og synes nettet er mega forvirrende for folk skriver en masse forskellig ting.

Gid man kunne hoppe på en hjemme side hvor der står hvad man skal uge for uge ca

Anmeld

11. juni 2010

frk Jensen

Anonym skriver:

De skal da bare synkes, jeg hader piller

Kunne slet ikke få den ind i munden, så var jeg ved at kaste op

Anmeld

11. juni 2010

Bebsen

De kan også vejlede dig på apoteket hvis det er

Men du går ikke galt i byen ved at spise Gravitamin fra start til slut, også ekstra jern fra uge 10

Anmeld

11. juni 2010

Low

Anonym skriver:

har du spist GraVitamin også PLUS det jern tilskud i uge 10?

Ja. Man skal ikke medregne den jern som er i GraVitamin for det er vist noget med at den ikke kan optages ordenligt i kroppen hvis den blandes med andre vitaminer så derfor skal de jernvitaminer man tager ved siden af heller ikke tages på samme tid som de andre.

Anmeld

11. juni 2010

Anonym trådstarter

Low skriver:

Ja. Man skal ikke medregne den jern som er i GraVitamin for det er vist noget med at den ikke kan optages ordenligt i kroppen hvis den blandes med andre vitaminer så derfor skal de jernvitaminer man tager ved siden af heller ikke tages på samme tid som de andre.

Tak, føler mig lidt lettet nu.

hvem fortalt jer det eller hvor fandt i ud af det?

Anmeld

11. juni 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

Er det nok at tage kun gravitamin og skal man tage det til slut i ens graviditet?

Kram den usikre

Jeg spiste dem ikke. Blev anbefalede dem og købte dem, men fik kun taget 2 el. 3 af dem. Så jeg går inde under ikke at have taget dem.
Men min læge fortalte at de var 'vigtige' de første 3 mdr, da der er der baby udvikler sig og det er godt for baby's hjerne..
Jern begyndte jeg også først at tage ret langt henne i forløbet, og begyndte kun pga jeg døjede meget med besvimmelsesanfald..

Anmeld

11. juni 2010

Anonym trådstarter

men det er da lidt pebert, 160kr tror jeg for de 120 stk

Anmeld

11. juni 2010

Frejsmor

Jeg tror matas de stribede vitaminer til gravide er billigere end gravitamin, det er dem jeg tager og min læge siger de er helt fine..

Kan dog ikke huske hvor meget de koster, da jeg købte dem for over et år siden, da vi gik igang med projektet og jeg er først lige blevet gravid!

Knus Channie (7+4)

Anmeld

11. juni 2010

Low

Anonym skriver:

Tak, føler mig lidt lettet nu.

hvem fortalt jer det eller hvor fandt i ud af det?

Det var min læge der sagde det til mig ved det første lægebesøg. 

Og så har jeg også nogle bøger som jeg har brugt den lange ventetid på at læse i og der står der også en masse om det .

Politikens graviditetsbog er meget god

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.