GraVitamin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.238 visninger
21 svar
0 synes godt om
11. juni 2010

Anonym trådstarter

Er det nok at tage kun gravitamin og skal man tage det til slut i ens graviditet?

Kram den usikre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

Nadia&Daniel

De første 12 uger (pga folsyre) - derefter kan du "bare" spise alm. vitaminer.. Alt bliver dyre fordi står gravid på, så sparer endelig hvor man kan :0)

Anmeld

11. juni 2010

LifeIsGreat

Anonym skriver:

Er det nok at tage kun gravitamin og skal man tage det til slut i ens graviditet?

Kram den usikre

Du skal have 400 mg. folinsyre indtil 12. uge og tage ekstra jern fra uge 10. Så tjek at det er i gravitamin. Ellers skal du købe det ved siden af

Anmeld

11. juni 2010

Low

Jeg har spist GraVitamin med folsyre/folin hele vejen igennem min graviditet. Min JM siger at jeg ikke behøver Folsyre efter 3 mdr men det gør ikke noget hvis jeg bliver ved så det har jeg bare gjort.

Og så har jeg spist GraviJern fra uge 10. 

Anmeld

11. juni 2010

frk Jensen

Anonym skriver:

Kram den usikre

Jeg tog dem i en 4 dage.... så var jeg ved at kaste op hver gang jeg skulle spise en...

og jeg fik skam en hel sund og rask dreng..

Anmeld

11. juni 2010

Anonym trådstarter

Frk.Sommerfugl skriver:

Du skal have 400 mg. folinsyre indtil 12. uge og tage ekstra jern fra uge 10. Så tjek at det er i gravitamin. Ellers skal du købe det ved siden af

sorry, men jeg er lidt forvirret.

Har købt dem her idag, og der er 120stk og der står +folsyre.

er det så ikke kun det jeg skal tage, har lige testet mig gravid idag

Anmeld

11. juni 2010

Anonym trådstarter

Low skriver:

Jeg har spist GraVitamin med folsyre/folin hele vejen igennem min graviditet. Min JM siger at jeg ikke behøver Folsyre efter 3 mdr men det gør ikke noget hvis jeg bliver ved så det har jeg bare gjort.

Og så har jeg spist GraviJern fra uge 10. 

har du spist GraVitamin også PLUS det jern tilskud i uge 10?

Anmeld

11. juni 2010

Bebsen

Jo, det er bare dem du skal tage, når du så er i uge 10 skal du så også tage jern ved siden af

Anmeld

11. juni 2010

Frejsmor

Jo det er bare det du skal tage lige nu! Når du så kommer til uge 10, så skal du også tage ekstra jern..

Anmeld

11. juni 2010

Anonym trådstarter

mor6473 skriver:

Jeg tog dem i en 4 dage.... så var jeg ved at kaste op hver gang jeg skulle spise en...

og jeg fik skam en hel sund og rask dreng..

De skal da bare synkes, jeg hader piller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.