Sommerfestkage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2010

Dot D

Findusinde skriver:

så må jeg bare i gang med at rulle.. Tror måske det er det der har været galt.. Tusind tak!

Det var i hvert fald det, jeg gjorde galt. Har faktisk også måtte hjælpe en veninde i dag, som også kæmpede med de bogstaver, så det er jo tilbagevendende problem, vil jeg sige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

LifeIsGreat

Hvor stor er din kage i øvrigt og hvor mange regner du med at den er til? Skal nemlig lave kage til 37 og er lidt i tvivl om, hvor meget jeg skal bage. Har forsøgt med en tabel.. Synes bare et stykke på 5x5 cm ik virker af meget pr. person

Anmeld

11. juni 2010

Findusinde

Dot D skriver:

Det var i hvert fald det, jeg gjorde galt. Har faktisk også måtte hjælpe en veninde i dag, som også kæmpede med de bogstaver, så det er jo tilbagevendende problem, vil jeg sige

Jeg tænker bare at det umiddelbart måtte gøres på en anden måde.. Syns ikke det er særlig smart de sidder sammen som de gør... Og der står jo ikke nogen steder hvordan de bruges...

Anmeld

11. juni 2010

LifeIsGreat

Findusinde skriver:

Jeg tænker bare at det umiddelbart måtte gøres på en anden måde.. Syns ikke det er særlig smart de sidder sammen som de gør... Og der står jo ikke nogen steder hvordan de bruges...

Hvad mener du med at de "sidder sammen"? Jeg har lige købt dem, og der er da en indlægsseddel med hvor der står, hvordan man skal rulle ud inden man trykker dem i fondanten..

Anmeld

11. juni 2010

Dot D

Frk.Sommerfugl skriver:

Hvor stor er din kage i øvrigt og hvor mange regner du med at den er til? Skal nemlig lave kage til 37 og er lidt i tvivl om, hvor meget jeg skal bage. Har forsøgt med en tabel.. Synes bare et stykke på 5x5 cm ik virker af meget pr. person

Hun bestilte en bradepandekage, men det synes jeg jo var lidt for kedeligt, hi hi hi, så jeg bagte en bradepande drømmekage delte den og lagde nougat/chokoladesmørcreme i mellem og under fondant, så den var 35 x 45 ca og det var ikke besilt til noget bestemt antal, men jeg vil nok sige at den størrelse burde være nok, hvis du så putter lidt mere fyld i end i denne, som så også kun har to bunde. Gav det mening

Anmeld

11. juni 2010

Findusinde

Frk.Sommerfugl skriver:

Hvad mener du med at de "sidder sammen"? Jeg har lige købt dem, og der er da en indlægsseddel med hvor der står, hvordan man skal rulle ud inden man trykker dem i fondanten..

At de sidder sammen 5 af gangen? Har godt læst de skal trykkes ned i fondant, men synes ikke jeg kan læse mig frem til at de skaL svirpes ned i bordet..?

Anmeld

11. juni 2010

Dot D

Findusinde skriver:

jeg bruger min pizzaskære og skærer strimler der passer ca i højden af de bogstavr, jeg skal bruge, Så funker det

Anmeld

11. juni 2010

LifeIsGreat

Dot D skriver:

Hun bestilte en bradepandekage, men det synes jeg jo var lidt for kedeligt, hi hi hi, så jeg bagte en bradepande drømmekage delte den og lagde nougat/chokoladesmørcreme i mellem og under fondant, så den var 35 x 45 ca og det var ikke besilt til noget bestemt antal, men jeg vil nok sige at den størrelse burde være nok, hvis du så putter lidt mere fyld i end i denne, som så også kun har to bunde. Gav det mening

Jo tak det gav fint mening Havde tænkt at bage en bradepande på 25x35 og en rund på 24 cm. Der er jo altid nogen som spiser mere og nogen som ikke spiser noget. 

Anmeld

12. juni 2010

Anasmor

Nej hvor er den bare fed den kage... super flot mørkblå farve, den må du vise mig på søndag

Anmeld

12. juni 2010

Dot D

Anasmor skriver:

Nej hvor er den bare fed den kage... super flot mørkblå farve, den må du vise mig på søndag

Tak tak, har en klump tilbage, den kan du få at se, den er faktisk lilla, hi hi hi, men ser mere blå ud på billedet.Glæder mig til på søndag, og det gør Tine også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.