Sommerfestkage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.826 visninger
24 svar
0 synes godt om
11. juni 2010

Dot D

En kage til en sommerfest i aften. Hun blev rigtigt glad, da hun hentede den. Det var en lidt sen bestilling(tirsdag) og hendes eneste ønske var at det skulle være sommertema, det synes jeg er ramt med alle blomsterne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

Findusinde

hvor er den fiiin.. er det funky letters du bruger?? hvad er dit trick med dem??

Anmeld

11. juni 2010

LifeIsGreat

Hvor er den flot og vi 2 må have samme tanke.. jeg skal lave en til vores sommerfest på fredag og havde netop tænkt, at jeg ville lave den præcis som din.. en grøn kage med "sommerfest" og masser af blomster på..

Anmeld

11. juni 2010

Dot D

Findusinde skriver:

hvor er den fiiin.. er det funky letters du bruger?? hvad er dit trick med dem??

Tak for det. Ja, det er Funky letters, nu siger du så trick..... mener du, hvordan jeg får dem ud? Eller......?

Anmeld

11. juni 2010

Findusinde

Dot D skriver:

Tak for det. Ja, det er Funky letters, nu siger du så trick..... mener du, hvordan jeg får dem ud? Eller......?

yup.. har kæmpet en del med mine..har forsøgt at svirpe dem... med synes ikke umiddelbart det fungere...

Anmeld

11. juni 2010

Dot D

Frk.Sommerfugl skriver:

Hvor er den flot og vi 2 må have samme tanke.. jeg skal lave en til vores sommerfest på fredag og havde netop tænkt, at jeg ville lave den præcis som din.. en grøn kage med "sommerfest" og masser af blomster på..

Jamen du ved - To sjæle én tanke - kan godt lade sig gøre på afstand, hi hi hi. Så må du igang, det tog lidt lang tid at lave alle blomsterne og forme dem, ja og få lavet alle fem farver

Anmeld

11. juni 2010

Dot D

Findusinde skriver:

yup.. har kæmpet en del med mine..har forsøgt at svirpe dem... med synes ikke umiddelbart det fungere...

Jeg ælter godt med Maizena i min fondant også ruller jeg MEGET tyndt ud, så vil de gerne svirpes ud Tror faktisk at nogle af de her bogstaver er under en halv millimeter tykke Det var det, der snød mig, inden jeg købte mine, for de ser jo tykke ud på billeder

Anmeld

11. juni 2010

LifeIsGreat

Dot D skriver:

Jamen du ved - To sjæle én tanke - kan godt lade sig gøre på afstand, hi hi hi. Så må du igang, det tog lidt lang tid at lave alle blomsterne og forme dem, ja og få lavet alle fem farver

Ja telepati findes altså hihi.. Regner med at gå igang med blomsterne allerede her i weekenden. Skønt bare at sidde og nørde med det. Men der skal jo også lige være tid til vores kagetamtam på søndag

Anmeld

11. juni 2010

Dot D

Frk.Sommerfugl skriver:

Ja telepati findes altså hihi.. Regner med at gå igang med blomsterne allerede her i weekenden. Skønt bare at sidde og nørde med det. Men der skal jo også lige være tid til vores kagetamtam på søndag

Nemmerlig, glæder mig rigtigt meget

Anmeld

11. juni 2010

Findusinde

Dot D skriver:

Jeg ælter godt med Maizena i min fondant også ruller jeg MEGET tyndt ud, så vil de gerne svirpes ud Tror faktisk at nogle af de her bogstaver er under en halv millimeter tykke Det var det, der snød mig, inden jeg købte mine, for de ser jo tykke ud på billeder

så må jeg bare i gang med at rulle.. Tror måske det er det der har været galt.. Tusind tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.