Twilight Eclipse! :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2010

Jules

Jeg glæder mig så sindsygt meget!!! Elsker de film... Har læst alle bøgerne på engelsk.Den dyreste invistring til mig selv i mange mange år...Hehe.

Jeg kommer først ind og se den nye den 13 juli...Suk...Over en måned til. Piv. Men skal have mine nevøer med. Og de kunne kun den dag...

Jeg har os lige købt 1+2 på dvd :) Så de skal lige genopfriskes aftenen før....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

wamse

Wee så skal min søn og jeg ind og se filmen i morgen kl 16.15. Glæder mig vildt meget til at se den. Så dropper alt flytte stresset, for at se filmen

Anmeld

29. juni 2010

Ann.

wamse skriver:

Wee så skal min søn og jeg ind og se filmen i morgen kl 16.15. Glæder mig vildt meget til at se den. Så dropper alt flytte stresset, for at se filmen

Ej hvor snyd altså

Jeg skal først ind og se den på lørdag - ville så gerne se den i aften, men jeg kan bare ikke holde mig vågen til kl 2 i nat hvor den slutter 

Anmeld

29. juni 2010

wamse

TrineLærke skriver:

Ej hvor snyd altså

Jeg skal først ind og se den på lørdag - ville så gerne se den i aften, men jeg kan bare ikke holde mig vågen til kl 2 i nat hvor den slutter 

Egentlig burde jeg heller ikke tage ind og se den, for er slet ikke færdig pakket til flytningen, meeen er altså valgt at lade skidtet flyde, for jeg vil se Edward & Jacob igen

Anmeld

29. juni 2010

Ann.

wamse skriver:

Egentlig burde jeg heller ikke tage ind og se den, for er slet ikke færdig pakket til flytningen, meeen er altså valgt at lade skidtet flyde, for jeg vil se Edward & Jacob igen

Det havde jeg helt bestemt også gjort

Mmmm Edward 

Anmeld

29. juni 2010

wamse

TrineLærke skriver:

Det havde jeg helt bestemt også gjort

Mmmm Edward 

Tror den bliver vildt fed. Har set traileren, og den ser da vildt lovende ud. Jeg er dog i et stort dilemma: Edward vs. jacob??

Anmeld

29. juni 2010

Ann.

wamse skriver:

Tror den bliver vildt fed. Har set traileren, og den ser da vildt lovende ud. Jeg er dog i et stort dilemma: Edward vs. jacob??

Jeg tror den er mega fed ud fra traileren

Hmm .. Tja .. Altså personligt holder jeg på Edward, men Jacob skulle nu heller ikke gå mange gange rundt om min seng  

Anmeld

29. juni 2010

Mettemus

wamse skriver:

Du må ikke sladre! Eller... jo lidt - du må gerne fortælle hvad du synes (går nemlig helt pr automatik ud fra at du synes den er FANTASTISK ).

Tæller selv ned til torsdag hvor det endelig blir min tur til at se den

God flytning

Anmeld

29. juni 2010

Camilla_a

Jeg er lige kommet hjem efter at ha været til forpremiere  UUHHH den var god

Anmeld

29. juni 2010

Laulund87

Jeg har også lige været til forpremiere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.