Twilight Eclipse! :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2010

Laulund87

Camilla_a skriver:

Ej hvor snyd, troede lige jeg kunne blære mig

Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

4xGreve

uhh. ja den skal vi også se der er allerede bestilt biograf-biletter...¨

Uhh glæder mig så meget, og den første bog er nu også købt, eller retter manden har købt den til mig for den skulle jeg jo ha hehe...

Anmeld

11. juni 2010

charlottekri

jeg vil bare lige sige til de af jer der ikke har læst bøgerne.. GLÆD JER!!! men glæd jer endnu mere til den fjerde film!!! jeg kan næsten ikke vente med at se dem!!

Anmeld

11. juni 2010

FrkLarsen

Tjuhl skriver:

20. juni?

ifølge kino.dk får den premiere den 30. juni

og ifølge ritzau får den premiere i dk til november

Mente også d. 30 Juni  

Var bare liiidt for hurtigt på tasterne  

Anmeld

12. juni 2010

oo

FrkLarsen skriver:

Mente også d. 30 Juni  

Var bare liiidt for hurtigt på tasterne  

nååååårh okay

jeg sad nemlig lige og læste om at den 4. film blev delt i to (jeg troede kun der var 3) inde på politiken som havde nyheden fra ritzaus og der skrev de at 3'eren først havde dansk premiere til november, så jeg blev DØDforvirret.

Anmeld

12. juni 2010

NaFe

Jeg glæder mig såååå meget.... men er dælme på ferie når den kommer...så skal bare se den lige når jeg kommer hjem...for kan bare ikke vente.....

Anmeld

12. juni 2010

DK

30/6! Nååååårrrhhhh jeg skal bare SÅ meget i biografen og savle!!!! Ihhhhh... Det bliver så lækkert!

Er det forkert allerede at glæde sig til at bog 4 kommer på film? De har jo delt den i to dele så der kommer i alt 5 film! Men det er kun godt! Jo mere jo bedre!!!

Anmeld

12. juni 2010

DK

Tjuhl skriver:

nååååårh okay

jeg sad nemlig lige og læste om at den 4. film blev delt i to (jeg troede kun der var 3) inde på politiken som havde nyheden fra ritzaus og der skrev de at 3'eren først havde dansk premiere til november, så jeg blev DØDforvirret.

Har du ikke læst bøgerne? De kan fåes i en ret lækker hardback udgave i blank sort! Historierne er ens i film/bog men man får ret mange flere baggrundsdetaljer om hver enkelt karakter i bøgerne, plus at bøgerne jo bare kan beskrive det hele på en anden måde en end film!

LÆS LÆS LÆS!!

Anmeld

12. juni 2010

oo

DK skriver:

Har du ikke læst bøgerne? De kan fåes i en ret lækker hardback udgave i blank sort! Historierne er ens i film/bog men man får ret mange flere baggrundsdetaljer om hver enkelt karakter i bøgerne, plus at bøgerne jo bare kan beskrive det hele på en anden måde en end film!

LÆS LÆS LÆS!!

joe...dvs jeg fik de to første bøger af en på dansk, men jeg syntes oversættelsen var møgdårlig, så jeg droppede det igen. og jeg syntes Bella var sejere i 1. film end hun var i 1. bog (i hvert fald i 1. halvdel af 1. bog), men jeg kan godt se at hendes personlighed stemmer mere overens med den jeg opfangede i bøgerne i 2. film...

det ku være jeg sku bestille dem på engelsk på biblioteket - man HAR jo snart barsel

Anmeld

12. juni 2010

82Miraklet

Billetterne er bestilt og jeg skal ind og se den den 1. juli.... og jeg Glæder mig, er igang med bøgerne nu her fr 3. gang og jeg tror aldrig jeg kan blive træt af dem, er meget spændt på filmen og især filmen til bog nr 4..... Er meget spændt på hvordan de vil lave den.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.