Pernilles hemmelighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2010

JustAnotherName

Karo skriver:

Ja, selvfølgelig

Da Martin kom hjem havde jeg givet Ida tøjet på. Han kiggede på hende og sagde at hun var meget fin. Kort efter sidder han og piller vesten af hende og derfor spørger jeg om han ikke kan li den. Jo meget siger han, og tilføjer at han tænkte på at hun skal have det på imorgen når vi skal til fødseldag. Og han ville jo ikke have at hun gylpede ned af vesten

Hehe, hvor sødt .....sådan farmand   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

Skouboe

Karo skriver:

Ja, selvfølgelig

Da Martin kom hjem havde jeg givet Ida tøjet på. Han kiggede på hende og sagde at hun var meget fin. Kort efter sidder han og piller vesten af hende og derfor spørger jeg om han ikke kan li den. Jo meget siger han, og tilføjer at han tænkte på at hun skal have det på imorgen når vi skal til fødseldag. Og han ville jo ikke have at hun gylpede ned af vesten

Tak, og jeg er rigtig glad for at I kan lide tøjet... nu har du så også forklaringen på spørgsmålet vedr. lyserøde og pink farver den anden dag

Anmeld

11. juni 2010

Karo

Skouboe skriver:

Tak, og jeg er rigtig glad for at I kan lide tøjet... nu har du så også forklaringen på spørgsmålet vedr. lyserøde og pink farver den anden dag

Nåh ja

Det havde jeg da glemt alt om

Anmeld

12. juni 2010

Barbamama

Nej hvor sødt!!! Det er da bare super fint!!!! Sejt der er kommet navn på!!!

Anmeld

12. juni 2010

lion

Hvor er det bare noget fedt tøj hende Ida har på.

Hun er så flot i det

Flot lavet Pernille

Anmeld

12. juni 2010

Skouboe

michella80 skriver:

Nej hvor sødt!!! Det er da bare super fint!!!! Sejt der er kommet navn på!!!

Jeg har konstateret at det klart kræver mere øvelse, det der navne halløj, men jeg synes det er et sejt touch, så I kan forvente at der snart kommer ting med navn på i shoppen. 

Anmeld

12. juni 2010

Skouboe

lion skriver:

Hvor er det bare noget fedt tøj hende Ida har på.

Hun er så flot i det

Flot lavet Pernille

Tak tak - og jeg har også overvejet at baby-nappe hende.. det eneste der afholder mig fra det er at jeg så ville få VIRKELIGT travlt når lillesøster så kommer også...

Anmeld

12. juni 2010

lion

Skouboe skriver:

Tak tak - og jeg har også overvejet at baby-nappe hende.. det eneste der afholder mig fra det er at jeg så ville få VIRKELIGT travlt når lillesøster så kommer også...

Ja lidt meget travlt tror jeg.

Men dejlig er hun.

Anmeld

13. juni 2010

Dictes mor

Hold da op, hvor er det bare lækkert.

Og Pernille, du er altså rigtig rigtig dygtig, det er bare så flot det tøj du laver.

Anmeld

13. juni 2010

Skouboe

Majastina skriver:

Hold da op, hvor er det bare lækkert.

Og Pernille, du er altså rigtig rigtig dygtig, det er bare så flot det tøj du laver.

Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.