Pernilles hemmelighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

962 visninger
21 svar
0 synes godt om
11. juni 2010

Karo

Pernille fortalte jo at hun havde en hemmelighed i går, og i dag ankom hemmeligheden

Der høre en lille historie med, så den får i først. Jeg havde jo bestilt en buksedragt til Ida (har vist billede af hende i den) i en str 62. Desværer svarede den til en str. 56, men vi ved jo allesammen godt at noget tøj er små i størelserne mens andet er stort. Og det er ikke værer end at vi bare bruger dem som bukser til hende i stedet. Jeg skrev dog til Pernille at buksedragterne er lidt små i størelsen så hun fremover kunne gøre opmærksom på dette.

Penille skriver til mig idag at hun ikke syndes det er rimeligt at jeg har givet så mange penge for noget som Ida ikke kan passe i så lang tid som forventet så derfor var hun gået i tænke boks. Pernille går jo og eksperimenter iøjeblikket (som vi ser lidt til engang imellem) og et af de eksperimenter endte i min postkasse idag. Jeg har vedlagt noge billeder af Ida i tøjet i de tre forskellige kombinationer tøjet kan bæres på.

Pernille: 1000 gange tak for det fine tøj. Det var slet ikke nødvendigt, for det var ikke din fejl alene. Jeg kunne jo bare have spurgt til størelserne. Både vesten og bukserne passer og hun er bare så fin i tøjet. Så vi vil bestemt bruge begge dele.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

anna-jonas

Nååååååhhhhhhh................sikke en smuk model. Og sikke en fin service Pernille har ydet.............

Anmeld

11. juni 2010

TbCp

Aj hvor fedt!!!!

Og tøjet er da helt kanon! er vild med vesten

Anmeld

11. juni 2010

JustAnotherName

Pernille, dit venlige menneske!
Endnu engang skal du have ros for dine sy-evner. Det er vildt flot!

Og sikke en lækker model, hende Ida. Hun er simpelthen bare så  kær.
Og sættet klær hende smadder godt. Jeg er vild med våde bukser og vest.

Sikke en sød og glædelig hemmelighed 

Anmeld

11. juni 2010

Vingummien

Ej hvor er det bare super fint

Anmeld

11. juni 2010

LIZO

hvor er det et fedt sæt..

ihhh hvorfor har jeg ikke penge så ville jeg klart os ha sådan et set.. det er en fed farve.. og sååå sødt med navn på

Anmeld

11. juni 2010

Ida.

Wow sikke en service!! Lækkert tøj på en yndig model

Anmeld

11. juni 2010

Skouboe

Karo skriver:

Pernille fortalte jo at hun havde en hemmelighed i går, og i dag ankom hemmeligheden

Der høre en lille historie med, så den får i først. Jeg havde jo bestilt en buksedragt til Ida (har vist billede af hende i den) i en str 62. Desværer svarede den til en str. 56, men vi ved jo allesammen godt at noget tøj er små i størelserne mens andet er stort. Og det er ikke værer end at vi bare bruger dem som bukser til hende i stedet. Jeg skrev dog til Pernille at buksedragterne er lidt små i størelsen så hun fremover kunne gøre opmærksom på dette.

Penille skriver til mig idag at hun ikke syndes det er rimeligt at jeg har givet så mange penge for noget som Ida ikke kan passe i så lang tid som forventet så derfor var hun gået i tænke boks. Pernille går jo og eksperimenter iøjeblikket (som vi ser lidt til engang imellem) og et af de eksperimenter endte i min postkasse idag. Jeg har vedlagt noge billeder af Ida i tøjet i de tre forskellige kombinationer tøjet kan bæres på.

Pernille: 1000 gange tak for det fine tøj. Det var slet ikke nødvendigt, for det var ikke din fejl alene. Jeg kunne jo bare have spurgt til størelserne. Både vesten og bukserne passer og hun er bare så fin i tøjet. Så vi vil bestemt bruge begge dele.

Velbekomme - og mange tak for de søde ord i min gæstebog

Hun er da bare for lækker i det sæt... 

Anmeld

11. juni 2010

Skouboe

I øvrigt - må jeg pelse et par billeder til galleriet?

Anmeld

11. juni 2010

Karo

Skouboe skriver:

I øvrigt - må jeg pelse et par billeder til galleriet?

Ja, selvfølgelig

Da Martin kom hjem havde jeg givet Ida tøjet på. Han kiggede på hende og sagde at hun var meget fin. Kort efter sidder han og piller vesten af hende og derfor spørger jeg om han ikke kan li den. Jo meget siger han, og tilføjer at han tænkte på at hun skal have det på imorgen når vi skal til fødseldag. Og han ville jo ikke have at hun gylpede ned af vesten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.