Pernille fortalte jo at hun havde en hemmelighed i går, og i dag ankom hemmeligheden

Der høre en lille historie med, så den får i først. Jeg havde jo bestilt en buksedragt til Ida (har vist billede af hende i den) i en str 62. Desværer svarede den til en str. 56, men vi ved jo allesammen godt at noget tøj er små i størelserne mens andet er stort. Og det er ikke værer end at vi bare bruger dem som bukser til hende i stedet. Jeg skrev dog til Pernille at buksedragterne er lidt små i størelsen så hun fremover kunne gøre opmærksom på dette.
Penille skriver til mig idag at hun ikke syndes det er rimeligt at jeg har givet så mange penge for noget som Ida ikke kan passe i så lang tid som forventet så derfor var hun gået i tænke boks. Pernille går jo og eksperimenter iøjeblikket (som vi ser lidt til engang imellem) og et af de eksperimenter endte i min postkasse idag. Jeg har vedlagt noge billeder af Ida i tøjet i de tre forskellige kombinationer tøjet kan bæres på.
Pernille: 1000 gange tak for det fine tøj.

Det var slet ikke nødvendigt, for det var ikke din fejl alene. Jeg kunne jo bare have spurgt til størelserne. Både vesten og bukserne passer og hun er bare så fin i tøjet. Så vi vil bestemt bruge begge dele.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld