Sama skriver:
Sjovt dette emne kommer op nu.. Jeg er lige blevet scannet og fik at vide det er en pige vi har i vente.. men jeg var sikker på det var en dreng... i starten var jeg sikker på det var en pige, men efterhånden som jeg kom længere hen i graviditeten, blev jeg sikker på en dreng.. ved ikke hvorfor??! Da jeg fortalte det til min svigermor troede hun det var en joke at det bliver en pige, fordi hun havde drømt det blev en dreng

Håber da der kommer en pige ud nu.. Har købe lyserødt tøj idag, og vi kalder "hende" ved navn... Hmmm..., måske vi sku have en ekstra scanning.... 

Min form for usikkerhed stammer nok også fra starten af graviditeten, da jeg selv troede at det var en dreng - men som sagt har diverse scanninger vist det modsatte. Alligevel er der et eller andet inde i mig, der gør at jeg stadig tvivler lidt.... Herhjemme har vi forberedt alt efter en pige, men altså - det er jo bare ris til egen røv hvis det viser sig at være en dreng til fødslen
Hvis jeg var dig, ville jeg da ogå få en kønsscanning - den fortæller jo alligevel mere end MD scanningen, da det ikke lige er det de som udgangspunkt kigger efter der.
Anmeld