Sanninger siger et - virkeligheden siger noget andet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Anne85 skriver:

Vi har også fået det at vide til md, privat kønsscanning, en senere scanning pga for meget fostervand, privat 3D i uge 30 og den anden dag da vi var til scanning fordi hun vendte forkert!
Tror nu ikke de kan tá fejl til 3D...?? Der er det jo så tydeligt

Nej, det er ikke sikkert at de kan tage fejl i 3D - det håber jeg ikke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

LinLin

Man bliver lidt paranoid...  Har kun hørt om "piger" der viste sig at være drenge (troede tappen var et temmeligt sikkert tegn ) - så det er da spændende om det alligevel skulle vise sig at være en lillesøster

Anmeld

11. juni 2010

Josesmor

Sjovt dette emne kommer op nu.. Jeg er lige blevet scannet og fik at vide det er en pige vi har i vente.. men jeg var sikker på det var en dreng... i starten var jeg sikker på det var en pige, men efterhånden som jeg kom længere hen i graviditeten, blev jeg sikker på en dreng.. ved ikke hvorfor??! Da jeg fortalte det til min svigermor troede hun det var en joke at det bliver en pige, fordi hun havde drømt det blev en dreng

Håber da der kommer en pige ud nu.. Har købe lyserødt tøj idag, og vi kalder "hende" ved navn... Hmmm..., måske vi sku have en ekstra scanning....

Anmeld

11. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Sama skriver:

Sjovt dette emne kommer op nu.. Jeg er lige blevet scannet og fik at vide det er en pige vi har i vente.. men jeg var sikker på det var en dreng... i starten var jeg sikker på det var en pige, men efterhånden som jeg kom længere hen i graviditeten, blev jeg sikker på en dreng.. ved ikke hvorfor??! Da jeg fortalte det til min svigermor troede hun det var en joke at det bliver en pige, fordi hun havde drømt det blev en dreng

Håber da der kommer en pige ud nu.. Har købe lyserødt tøj idag, og vi kalder "hende" ved navn... Hmmm..., måske vi sku have en ekstra scanning....

Min form for usikkerhed stammer nok også fra starten af graviditeten, da jeg selv troede at det var en dreng - men som sagt har diverse scanninger vist det modsatte. Alligevel er der et eller andet inde i mig, der gør at jeg stadig tvivler lidt.... Herhjemme har vi forberedt alt efter en pige, men altså - det er jo bare ris til egen røv hvis det viser sig at være en dreng til fødslen

Hvis jeg var dig, ville jeg da ogå få en kønsscanning - den fortæller jo alligevel mere end MD scanningen, da det ikke lige er det de som udgangspunkt kigger efter der.

Anmeld

11. juni 2010

Josesmor

Mathildesmor skriver:

Min form for usikkerhed stammer nok også fra starten af graviditeten, da jeg selv troede at det var en dreng - men som sagt har diverse scanninger vist det modsatte. Alligevel er der et eller andet inde i mig, der gør at jeg stadig tvivler lidt.... Herhjemme har vi forberedt alt efter en pige, men altså - det er jo bare ris til egen røv hvis det viser sig at være en dreng til fødslen

Hvis jeg var dig, ville jeg da ogå få en kønsscanning - den fortæller jo alligevel mere end MD scanningen, da det ikke lige er det de som udgangspunkt kigger efter der.

ja det er også rigtigt.. men vi snakkede faktisk om fra starten om vi skulle betale for den ekstra scanning. Men da jeg også gerne vil have taget mavebilleder ved en fotograf, inden jeg skal føde, har vi valgt at bruge pengene på det.. Ellers kan man jo blive ved med at købe sig fattig i alt muligt.. Men er da alligevel i tvivl nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.