Sanninger siger et - virkeligheden siger noget andet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.444 visninger
24 svar
0 synes godt om
11. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg kunne godt tænke mig at vide, om der er nogle af jer der nogensinde har oplevet, at blive scannet - ikke kun én enkelt gang, men flere gange... Det kunne f.eks. være til MD og efterfølgende en 3D scanning, hvor I begge gange fik kønnet af vide... Men da I nåede til fødslen kom et helt andet køn ud end forventet???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

CiSo

jeg har ikke selv prøvet det, men min veninde fødte i januar en dreng, hvor alle hele tiden har troet det var en pige?

Anmeld

11. juni 2010

Pia.

Jeg har dog ikke selv prøvet det - men har en veninde som ved to scanninger skulle have en dreng (hun var med i et forsøg og fik ekstra scanninger - tredje gang drillede "han" dem så de ikke kunne se ham .........  Men ud er en lille prinsesse kommet...

Anmeld

11. juni 2010

sophieamalia skriver:

jeg har ikke selv prøvet det, men min veninde fødte i januar en dreng, hvor alle hele tiden har troet det var en pige?

Ja, okay - det er vist mere 50/50...

Jeg mener mere, folk der er blevet scannet, og gentagne gange har fået af vide til alle scanninger at de venter enten det ene eller det andet, men når de så føder er det det modsatte af det de har fået af vide til scanningerne der kommer ud.

Anmeld

11. juni 2010

Pia. skriver:

Jeg har dog ikke selv prøvet det - men har en veninde som ved to scanninger skulle have en dreng (hun var med i et forsøg og fik ekstra scanninger - tredje gang drillede "han" dem så de ikke kunne se ham .........  Men ud er en lille prinsesse kommet...

Det må virkelig være underligt, da man jo mentalt går og forbereder sig på at der kommer et barn med et bestemt køn.

Spørger egentligt fordi jeg selv er blevet 3D scannet 2 gange og 2D scannet en enkelt gang, hvor jeg alle 3 gange har fået af vide at vi venter en pige - og det skal siges, at det var 3 forskellige steder, med 3 forskellige personer, så som udgangspunkt bør vi nok forvente at der kommer en pige ud. Men inderst inde går jeg stadig med tanken om at der kommer en dreng, det er virkelig mærkeligt.

Anmeld

11. juni 2010

Becks

Jep.. Har en veninde, der for nogle måneder siden, fik en søn..

Under alle scanninger, de 2 obligatoriske og ekstra scanninger, der fik de af vide, at det var en pige.. Hun er blevet scannet på riget, hvidovre og 3 forskellige scanningsklinikker...

Anmeld

11. juni 2010

Tutter skriver:

Jep.. Har en veninde, der for nogle måneder siden, fik en søn..

Under alle scanninger, de 2 obligatoriske og ekstra scanninger, der fik de af vide, at det var en pige.. Hun er blevet scannet på riget, hvidovre og 3 forskellige scanningsklinikker...

Huha altså, det må virkelig være mærkeligt, at stå der med sin lille søn i armene, som man de sidste mange mange måneder har troet var en lille pige. Ikke at man ikke blir' glad, for det er jeg ret sikker på at man gør! Men hold op det må være mærkeligt!

Jeg håber ikke at de havde forberedt for meget til "hendes" ankomst, i form af lyserøde ting/tøj?

Anmeld

11. juni 2010

Becks

Mathildesmor skriver:

Huha altså, det må virkelig være mærkeligt, at stå der med sin lille søn i armene, som man de sidste mange mange måneder har troet var en lille pige. Ikke at man ikke blir' glad, for det er jeg ret sikker på at man gør! Men hold op det må være mærkeligt!

Jeg håber ikke at de havde forberedt for meget til "hendes" ankomst, i form af lyserøde ting/tøj?

Det har været noget af en omvæltning for hende og hendes kæreste.. Self. er de rigtig glade for deres smukke dreng.. Men de havde fundet navn til "hende" tøj og ting var til en pige.. De kunne bytte alt, undtagen tøjet.. Barnevognen blev byttet til en anden model osv...

Anmeld

11. juni 2010

Tutter skriver:

Det har været noget af en omvæltning for hende og hendes kæreste.. Self. er de rigtig glade for deres smukke dreng.. Men de havde fundet navn til "hende" tøj og ting var til en pige.. De kunne bytte alt, undtagen tøjet.. Barnevognen blev byttet til en anden model osv...

Jeg kunne forestille mig, at man et eller andet sted kan komme til at stå med følelsen af, at man har "mistet" den datter man troede, man havde inde i maven. Det er slet slet ikke til at forholde sig helt til.

Men det du beskriver, er nok min værste frygt lige nu... Frygten om at hun ikke er sund og rask, nager mig ikke nær så meget, da jeg inderst inde er sikker på hun er helt som hun skal være..

Anmeld

11. juni 2010

CiSo

Mathildesmor skriver:

Ja, okay - det er vist mere 50/50...

Jeg mener mere, folk der er blevet scannet, og gentagne gange har fået af vide til alle scanninger at de venter enten det ene eller det andet, men når de så føder er det det modsatte af det de har fået af vide til scanningerne der kommer ud.

jamen hun havde godt nok fået af vide til 2 scanninger at det var en pige?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.