knopper i fissen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2010

Pia.

Jeg er åbenbart på et eller andet tidspunkt i mit eksperimenterende ungdom blevet smittet med kønsvorter (kondylomer) de brød ud i min tredje graviditet lige pludslelig og de startede som du beskriver - desværre må man ikke blive behandlet med noget under graviditeten men de prøvet at fryse mine væk... til sidst blev mit så slemt (undskylder på forhånd til sarte sjæle) at jeg røg i fuld nakose i uge 28 af graviditeten og fik det hele skåret og brændt væk - det var så slemt at jeg næsten lukkede sammen der nede og jeg ville ikke have mulighed for at føde normalt...

Jeg har 7-9-13 intet haft siden ...

Vil lige tilføle at min mand blev tjekket og ikke havde fået smitten...

Men at vi havde holdt en pause i vores 12 år lange ægteskab på et tidspunkt og jeg selv tror det var der jeg fik det... - ja hvad kan man så lære af det...

Nå men for lige at komme tilbage, så få det tjekket... Det ligner små blomkåls hoveder (meget små)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

Lady Marion <3

Lone H. skriver:

ville nok ikk svare på sådan et emne, hvis det var en joke.

Jeg fortæller bare hva jeg fik af vide da jeg tog til læge med akurat det samme..

Undskyld mig , jeg svarer sådan pga Mund og klovsyge kun er for klov bærende dyr .. Det var sørme ikke for at træde på dem ..

Der findes noget der hedder hånd, mund og fodsyge , ved ikke om det er det du forveksler det med .. Eller monokluose ???

Anmeld

11. juni 2010

LRJ

Muffi . skriver:

Undskyld mig , jeg svarer sådan pga Mund og klovsyge kun er for klov bærende dyr .. Det var sørme ikke for at træde på dem ..

Der findes noget der hedder hånd, mund og fodsyge , ved ikke om det er det du forveksler det med .. Eller monokluose ???

jeg skrev jo os eller hva den hedder, kunne ikke huske præcis hva den hed

Anmeld

11. juni 2010

oo

hej de damer

tak for svar! og tak BABY.DK for at der er damer herinde der deler deres fisseknopper og skedelugt med folk i nød  jeg hælder egentlig til at det er knopper der er kommet pga hormonforstyrrelserne, det passer også med at de er opstået under behandlingerne - som jo trods alt startede for halvandet år siden - for der var der jo kæmpe hormonforandring i kroppen...ligesom nu med graviditeten.

og altså...det lyder måske grimt, men jeg er glad for I andre også lugter fra fissen!! det er ret betryggende

jeg skal til 2. lægeundersøgelse i forbindelse med graviditeten 6. juli (forsinket pga mine eksamener og derefter fordi min læge er i Afrika), så jeg får hende lige til at kigge på dem der.

Anmeld

11. juni 2010

anna-jonas

Trine..............din gamle fisseknop-kone. Jeg fik under min graviditet med Anna knopper syd for navlen. Det var sådan lidt ala store talgknopper på de ydre kønslæber, hvor der en dag gik hul på den ene..........og der kom noget ildelugtende stads ud. Jeg har stadig nogle få stykker, som ligesom er blevet en normal del af mig. Har tilskrevet dem hormonforandringer.

Vis dem til din læge.............han/hun burde kunne identificere dem.

Anmeld

11. juni 2010

Bebsen

Jeg har tidligere døjet med noget a´la det samme, og er blevet opereret flere gange for at få fjernet det... Det er ikke "rigtige" bylder jeg havde, men noget lignende (kan selvf ikk lige huske hvad lægerne kaldte det, et eller andet fancy latinsk ord). Mine har dog siddet lige i leddet/revnen mellem ben/lår og fisse-lissen... Har flere gange fået at vide at der bare er nogle der har anlæg til den slags, og mit er så blevet forværret fordi jeg i lang tid havde forhøjet infektionstal...

Vil anbefale dig at prøve at smøre det med brintoverilte gel, som kan købes i håndkøb på apoteket.  (jeg har altid puttet lidt gel på selve stedet også sat et plaster over, så jeg ikke plettede eller det kom andre steder, da det kan afblege tøj)

Kan godt forstå du ikke har den vilde lyst til at gå til læge og smide benene op og sige se min bums, men lægerne er SÅ vant til det... Specielt i "nyere" tid, fordi alle kvinder, næsten, barberer sig, så der kommer os mange med indgroede hår der er gået betændelse i...

Held og lykke med knoppen

Må sige jeg os fik en lille griner over overskriften, hihi

Anmeld

11. juni 2010

oo

Bebsen skriver:

Jeg har tidligere døjet med noget a´la det samme, og er blevet opereret flere gange for at få fjernet det... Det er ikke "rigtige" bylder jeg havde, men noget lignende (kan selvf ikk lige huske hvad lægerne kaldte det, et eller andet fancy latinsk ord). Mine har dog siddet lige i leddet/revnen mellem ben/lår og fisse-lissen... Har flere gange fået at vide at der bare er nogle der har anlæg til den slags, og mit er så blevet forværret fordi jeg i lang tid havde forhøjet infektionstal...

Vil anbefale dig at prøve at smøre det med brintoverilte gel, som kan købes i håndkøb på apoteket.  (jeg har altid puttet lidt gel på selve stedet også sat et plaster over, så jeg ikke plettede eller det kom andre steder, da det kan afblege tøj)

Kan godt forstå du ikke har den vilde lyst til at gå til læge og smide benene op og sige se min bums, men lægerne er SÅ vant til det... Specielt i "nyere" tid, fordi alle kvinder, næsten, barberer sig, så der kommer os mange med indgroede hår der er gået betændelse i...

Held og lykke med knoppen

Må sige jeg os fik en lille griner over overskriften, hihi

ork, jeg er ret ferm til gynækologstolen efterhånden (har været i fertilitetsbehandling i et år) så det er ikke derfor jeg ikke har været afsted - det er udelukkende fordi jeg er et doven svin og fordi jeg ikke lige kan køre forbi hende selv (jeg har ikke kørekort).

Søren har også nogle gange de der knopper du beskriver, på præcis samme sted (altså udskift ordet fisse-lise med pik-svans og så er du der ) og det har set grufuldt ud når han havde dem, men det er ikke sådan nogle jeg har

Anmeld

11. juni 2010

oo

Anna-jonas skriver:

Trine..............din gamle fisseknop-kone. Jeg fik under min graviditet med Anna knopper syd for navlen. Det var sådan lidt ala store talgknopper på de ydre kønslæber, hvor der en dag gik hul på den ene..........og der kom noget ildelugtende stads ud. Jeg har stadig nogle få stykker, som ligesom er blevet en normal del af mig. Har tilskrevet dem hormonforandringer.

Vis dem til din læge.............han/hun burde kunne identificere dem.

okay, det lyder lidt som det her. også fordi Søren sagde den anden så ud til man bare kunne klemme den . jeg har indtil videre indkøbt megablødt toiletpapir for at skåne området lidt og så må hun lige se på det næste gang jeg skal derhen. min læge er uddannet gynækolog også, så hun plejer at kunne identificere ting

Anmeld

11. juni 2010

Low

Du har en rigtig fed måde at udtrykke dig på synes jeg .

'knopper i fissen'... jeg er helt sikker på at du er en ret så morsom kvinde hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.