Jeg har tidligere døjet med noget a´la det samme, og er blevet opereret flere gange for at få fjernet det... Det er ikke "rigtige" bylder jeg havde, men noget lignende (kan selvf ikk lige huske hvad lægerne kaldte det, et eller andet fancy latinsk ord). Mine har dog siddet lige i leddet/revnen mellem ben/lår og fisse-lissen... Har flere gange fået at vide at der bare er nogle der har anlæg til den slags, og mit er så blevet forværret fordi jeg i lang tid havde forhøjet infektionstal...
Vil anbefale dig at prøve at smøre det med brintoverilte gel, som kan købes i håndkøb på apoteket. (jeg har altid puttet lidt gel på selve stedet også sat et plaster over, så jeg ikke plettede eller det kom andre steder, da det kan afblege tøj)
Kan godt forstå du ikke har den vilde lyst til at gå til læge og smide benene op og sige se min bums, men lægerne er SÅ vant til det... Specielt i "nyere" tid, fordi alle kvinder, næsten, barberer sig, så der kommer os mange med indgroede hår der er gået betændelse i...
Held og lykke med knoppen 
Må sige jeg os fik en lille griner over overskriften, hihi 
Anmeld