Hvad kan det være ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2010

Patrick07

forældre-til-Asta skriver:

Ja håber jeg bestemt også for din skyld søde

Mange tak mus  ja jeg havde i forgårs krampe i bennet og der gør stadig F****** ondt når jeg drejer foden på en bestemt måde  ved godt nok ikke lige hvad der sker med min krop lige for tiden årh øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

Mor-til-asta-09

Patrick07 skriver:

Mange tak mus  ja jeg havde i forgårs krampe i bennet og der gør stadig F****** ondt når jeg drejer foden på en bestemt måde  ved godt nok ikke lige hvad der sker med min krop lige for tiden årh øv

Ja.. Der sker mange ting når man er gravid.. meeen desværre også nogle trælse ting

Anmeld

11. juni 2010

oo

vil lige sige at der er bedre chance for at din almindelige læge tager dig ind og undersøger hvad det er, end at vagtlægen gør det. almindelige læger er aflønnet efter hvor mange patienter de har. vagtlægen får højere løn for de patienter de kan klare over tlf og lavere løn for de patienter de er nødt til at se  live

Anmeld

11. juni 2010

Patrick07

Tjuhl skriver:

vil lige sige at der er bedre chance for at din almindelige læge tager dig ind og undersøger hvad det er, end at vagtlægen gør det. almindelige læger er aflønnet efter hvor mange patienter de har. vagtlægen får højere løn for de patienter de kan klare over tlf og lavere løn for de patienter de er nødt til at se  live

Ja det er self. rigtigt men har opdaget det går væk nu når jeg går.. så jeg er på arbejde og vader bare rundt lige pt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.