Hvad kan det være ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

715 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. juni 2010

Patrick07

Jeg har idag.. lige siden kl. 10.00 ca døjet med vildt mange smeter i vesterside oppe på ryggen ca. de varer ca 2-3 sek går væk i 2-3 sek og kommer så igen..

Nogen der ved hvad det kan være?? når de er der gør det  ondt

det skal lige siges jeg er 23+4 idag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

Mor-til-asta-09

Kan det evt være en nerve der sætter sig fast?? Det kan nemlig gå væk og komme igen

Anmeld

11. juni 2010

Patrick07

forældre-til-Asta skriver:

Kan det evt være en nerve der sætter sig fast?? Det kan nemlig gå væk og komme igen

det kunne det måske godt.. aner det ikke hehe.. forsvinder det af sig selv på et tidspunkt??

Anmeld

11. juni 2010

Mor-til-asta-09

Ja nogle gange.. ellers skal du kontakte lægen, de kan lave sådan et vrid som gør at den sætter sig rigtigt igen.. Men ved self ikke hvor meget de kan gøre nu når du er gravid

Men prøv og ring imorgen hvis det ikke er gået over

Anmeld

11. juni 2010

Patrick07

Ja nogle gange.. ellers skal du kontakte lægen, de kan lave sådan et vrid som gør at den sætter sig rigtigt igen.. Men ved self ikke hvor meget de kan gøre nu når du er gravid

Men prøv og ring imorgen hvis det ikke er gået over

Arh så kan sku ikke holde det her ud til imorgen  så må jeg få manden til at give mig massage i aften.. og hvis det íkke hjælper er det vel en tur til vagtlægen

Anmeld

11. juni 2010

Mor-til-asta-09

Ja eller så skal du ringe til lægen nu, og få en tid idag??

Anmeld

11. juni 2010

Patrick07

Ja eller så skal du ringe til lægen nu, og få en tid idag??

Tror egentlig bare de vil sige at det er baby som vokser og det er derfor det gør ondt..  vent og se tiden an.. du ved sådan en typisk læge ting

Anmeld

11. juni 2010

Mor-til-asta-09

Patrick07 skriver:

Tror egentlig bare de vil sige at det er baby som vokser og det er derfor det gør ondt..  vent og se tiden an.. du ved sådan en typisk læge ting

Ja det er rigtigt.. sådan er læger desværre.. men hvis bliver helt galt, så må lægevagten se på det.. Tror bestemt ikke det er babyen der sparker

Anmeld

11. juni 2010

Patrick07

Ja det er rigtigt.. sådan er læger desværre.. men hvis bliver helt galt, så må lægevagten se på det.. Tror bestemt ikke det er babyen der sparker

Nej jeg syntes godt nok heller ikke det mærkes som om det er han der presser nogle steder.. for når han sparker er der over i den anden side  ja nogen gang så hader jeg de læger der pu ha.. god jeg har en mand der har massage kursus så må han sku lige vride lidt i mig.. så håber jeg bare det hjælper.

Anmeld

11. juni 2010

Mor-til-asta-09

Patrick07 skriver:

Nej jeg syntes godt nok heller ikke det mærkes som om det er han der presser nogle steder.. for når han sparker er der over i den anden side  ja nogen gang så hader jeg de læger der pu ha.. god jeg har en mand der har massage kursus så må han sku lige vride lidt i mig.. så håber jeg bare det hjælper.

Ja håber jeg bestemt også for din skyld søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.