det gemte shoppegen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2010

<3

Tjuhl skriver:

åh vi tør slet ikke købe så meget, for jeg ved vi blir bombarderet med legetøj/bamser fra familien!

ja ryggen svajer meget, sådan er den nu normalt også, det ser bare crazy ud med en gravidmave foran!! i 1. trimester gjorde det viiiiildt ondt i lænden HELE tiden, men nu er det ikke noget jeg har problemer med, heldigvis

Fidusen er at købe flere af den samme. Altså at de er ens, så kan man lettere vaske eller miste en.

Når de når en vis alder så finder de sig som oftest ikke i at få andre bamser end deres yndlings

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

Riksen

Hvor lyder det hyggeligt at Søren er gået i gang med Ikea-rede-bygger-syndromet. Ja, Ikea kan bringe det værste frem i folk, der var engang hvor min kære mand og jeg skændtes allerede inden vi nåede derud, fordi han mente at det var åbenlyst hvilken vej jeg skulle køre, og det syntes jeg bestemt ikke at det var. Så det begyndte super godt

Og hvor er det fantastisk at høre at han fortalte om alle indkøbene til maven - så kært!

Til slut vil jeg lige sige, at du har en rigtig flot mave! Den strutter så fint! Sådan en vil jeg også have

- Rikke

Anmeld

11. juni 2010

MM1987

Ihh hvor kan jeg se det for mig...

Jan har fundet en teknik, der desværre virker - han tager vognen og så hver gang han kan se jeg har fået øje på noget, så sætter han farten op - drøn irriterende, det betyder at vi kun kigger på det vi skal have...

Men dejligt med redebygning og at Søren også er blevet ramt - tror baby Juhl får det som blommen i et æg

Det må være så skønt snart at skulle på barsel, ahh - ingen dårlig samvittighed over alt det man burde læse, jeg har sidste eksamen d. 23., nøj hvor jeg glæder mig til SOMMERFRIE (glæden ved at være studerende).

Anmeld

11. juni 2010

oo

Riksen skriver:

Hvor lyder det hyggeligt at Søren er gået i gang med Ikea-rede-bygger-syndromet. Ja, Ikea kan bringe det værste frem i folk, der var engang hvor min kære mand og jeg skændtes allerede inden vi nåede derud, fordi han mente at det var åbenlyst hvilken vej jeg skulle køre, og det syntes jeg bestemt ikke at det var. Så det begyndte super godt

Og hvor er det fantastisk at høre at han fortalte om alle indkøbene til maven - så kært!

Til slut vil jeg lige sige, at du har en rigtig flot mave! Den strutter så fint! Sådan en vil jeg også have

- Rikke

tak  

ja, Søren fortæller mange ting til maven om aftenen, det er meget underholdene (men jeg får skæld ud hvis jeg griner!!)

Anmeld

11. juni 2010

oo

Mia Maia skriver:

Ihh hvor kan jeg se det for mig...

Jan har fundet en teknik, der desværre virker - han tager vognen og så hver gang han kan se jeg har fået øje på noget, så sætter han farten op - drøn irriterende, det betyder at vi kun kigger på det vi skal have...

Men dejligt med redebygning og at Søren også er blevet ramt - tror baby Juhl får det som blommen i et æg

Det må være så skønt snart at skulle på barsel, ahh - ingen dårlig samvittighed over alt det man burde læse, jeg har sidste eksamen d. 23., nøj hvor jeg glæder mig til SOMMERFRIE (glæden ved at være studerende).

det lykkedes som regel Søren at finde den ene vogn der rasler når den kører og så drøner han også rundt med den

til gengæld syntes han jeg var MEGA klog da jeg hængte ikeaposen på håndtaget (der er altså en krog på håndtaget TIL ikeaposen, men jaja, jeg lod ham blive i troen )

Anmeld

11. juni 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

det lykkedes som regel Søren at finde den ene vogn der rasler når den kører og så drøner han også rundt med den

til gengæld syntes han jeg var MEGA klog da jeg hængte ikeaposen på håndtaget (der er altså en krog på håndtaget TIL ikeaposen, men jaja, jeg lod ham blive i troen )

Men det må da gøre lidt ved farten, så mens han prøver at køre lige ud, så kan du liiiige nå at kigge på alle de fine ting...

Ja, jeg bader mig også rigtig i det, når Jan synes jeg er klog

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.