Baby eller junior??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2010

SilkeV

Vi havde 2 babydyner fra start af, en til sengen og en til barnevognen.. Og var rigtig godt at have 2 i tilfælde af gylp/opkast.. Tøsen fik først juniordyne da hun var en 15-16 mdr, jeg var simpelthen en kylling og troede hun sku blive kvalt af den STOOOORE dyne..  Men nu sover hun med junior dynen i sengen og babydynen i barnevognen.. Hun er 18 mdr..

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

LinLin

Vi har/har haft begge dele. En sommer og vinter udgave af hver. Kan ikke huske hvornår han fik junior'en i sin seng, men i al den tid han sov i barnevogn brugte vi babydynen...

Anmeld

11. juni 2010

Muffinmus

babydyne helt sikkert...en baby kan seriøst blive kvalt i en juniordyne da den ikke selv er i stand til at fjerne den hvis den kommer bare lidt over hovedet:-)

Anmeld

11. juni 2010

Mette88 skriver:

Hej.

Jeg er lidt i tvivl om jeg skal vælge en baby dyne eller junior dyne?

Hvad har i gjort?

Mvh. Mette

Hvis du er lidt fiks på fingerende, så  kan du lave både en baby og en junior, af en almindelig voksen dyne...           Det er meget billigere!

Stine og Lisa.

Anmeld

11. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Helt klart baby, da en junior ville være alt for voldsom til f.eks. barnevognen og vuggen - efter min mening

Anmeld

11. juni 2010

Margorie

Vi har to af hver. Babydynen passer i barnevognen hvilket junior dynen bestemt er for stor til.. Og så er det rart at have ekstra hvis der bliver tisset i sengen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.