Baby eller junior??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2010

B&J

vi har også en baby dyne den passer ham super... tror en junior dyne ville være alt alt for stor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

isimaven

vi har også altid brugt babydyne det første års tid og til de første par måneder har jeg endda købt en mini mini dyne som er på størrelse med en voksen hovedpude, den har vi været super glade for da den ikke er så voldsom til de helt små pus og vi har haft 3 babydyner (luksus fordi vi har arvet dem men ville nu ellers selv have købt to hvis det var)

knus isimaven

Anmeld

11. juni 2010

Mor-til-asta-09

Du skal vælge en baby.. Asta skiftede til junior da hun blev 6 mdr, men kun i håb om at den så var for tung til at sparke af.. Ellers havde hun stadig lagt med sin babydyne..

Anmeld

11. juni 2010

Liljesilas

Mette88 skriver:

Hej.

Jeg er lidt i tvivl om jeg skal vælge en baby dyne eller junior dyne?

Hvad har i gjort?

Mvh. Mette

Jeg fik afvide at man ikke må bruge junior dyne eller puder i starten, da den vejer for meget. Jeg har derfor købt 2 babydyner (en til barnevognen og en til vuggen)

Anmeld

11. juni 2010

Trolde_mor

Mette88 skriver:

Okay. Kan man så ikke godt have en af hver?

Vi har en af hver - regner me at bruge baby-dynen når han skal sove i sin seng om natten og junior-dynen i barnevogenen. Han bliver nemlig født i de kolde måneder, bare så jeg er sikker på at han kan holde varmen

Anmeld

11. juni 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Mette88 skriver:

Okay, har i bare købt en dyne? eller har både til sengen og barnevognen?

Vi har købt 2 stk. - en til barnevognen og en til sengen. Det er rart, at have en ekstra hvis der den lille bliver dårlig og brækker/gylper ud over dynen og den ene skal vaskes

Anmeld

11. juni 2010

MetteMTH

mayapigen skriver:

Jeg fik afvide at man ikke må bruge junior dyne eller puder i starten, da den vejer for meget. Jeg har derfor købt 2 babydyner (en til barnevognen og en til vuggen)

Okay, så vil jeg da købe 2 stk. babydyner

Anmeld

11. juni 2010

LIZO

vi brugte baby dynen i 5 måneder.- da hun kom over i tremmesengen fik hun jonior dynen.. for hun nemt smidt den til siden.. ikke så nemt med junior. den eneste grund til vi ikke startet med junioe var fordi hun lå i en vugge og der var bare ikke plads til den.. nu bruger vi babyen i klapvognen..

for at sparer lidt penge kan man nemt lave sin egen dyner til de små.. køb en voksen dyne. del den i 2 lige store stykker. så har du 2 junior dyner. tag den ene af dem fold den på midten og klip der. så har du jo 2 baby dyner..  men kræver en sy maskine

Anmeld

11. juni 2010

MetteMTH

LIZO skriver:

vi brugte baby dynen i 5 måneder.- da hun kom over i tremmesengen fik hun jonior dynen.. for hun nemt smidt den til siden.. ikke så nemt med junior. den eneste grund til vi ikke startet med junioe var fordi hun lå i en vugge og der var bare ikke plads til den.. nu bruger vi babyen i klapvognen..

for at sparer lidt penge kan man nemt lave sin egen dyner til de små.. køb en voksen dyne. del den i 2 lige store stykker. så har du 2 junior dyner. tag den ene af dem fold den på midten og klip der. så har du jo 2 baby dyner..  men kræver en sy maskine

Det var da egentlig mega smart, den har jeg ikke tænkt på  Så må manden ud og invistere i en sy maskine til mig

Anmeld

11. juni 2010

Nemesis

har altid brugt 2 babydyner. Jonas som er 3½ bruger stadig den ene som puttedyne/hovedpude.

Sara har også 2 og hun er en frossenpind så hun bruger dem begge om natten i sengen.

Har faktisk også 2 juniordyner, men det er mere tilfældigt end pga. nødvendighed.

Sara er i øvrigt 5 mdr og er slet ikke på vej til juniordyne.

:-) Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.