Hjælp, hvad er det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2010

Patrick07

Jeg tror du skal ringe til fg eller jordmor for at høre hvad det kan være... mine veer startede med jeg havde lidt ondt.. tog så et bad lage mig til at sove.. og da jeg så skulle ud af døren kom den vildste smerte bare.. jeg smed mig på sofaen og vred mig bare af smerte... men det er meget meget forskelligt.. for efterfølgede gjorde mine veer ikke ret ondt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

nuggie

du skal jo også huske at veer som man ved er veer og som gør at man er ved at føde, er nemmere at holde ud end, alt det der forarbejde hvor man hele tiden tænker; er det nu? er det nu? sådan har jeg det i hverfald. Ingen tvivl det gør undt at føde, men kan huske fra sidste gang, at de dag hvor jeg gik med begyndene veer var meget hårde og jeg synes at det var meget slemt, men da jeg kom ind og fik afvide at nu skulle jeg føde, fik smerten en anden grad, selvfølgelig gjorde det undt, men der var også lys forenden af tunnelen var mit barn var jo helt sikker på vej ud..

håber at det gav nogen mening

jeg håber meget at du snart kommer rigtig igang, så du ikke gå og være bekømret for selvfølgelig klare det også veerne

Anmeld

11. juni 2010

Liljesilas

nuggie skriver:

du skal jo også huske at veer som man ved er veer og som gør at man er ved at føde, er nemmere at holde ud end, alt det der forarbejde hvor man hele tiden tænker; er det nu? er det nu? sådan har jeg det i hverfald. Ingen tvivl det gør undt at føde, men kan huske fra sidste gang, at de dag hvor jeg gik med begyndene veer var meget hårde og jeg synes at det var meget slemt, men da jeg kom ind og fik afvide at nu skulle jeg føde, fik smerten en anden grad, selvfølgelig gjorde det undt, men der var også lys forenden af tunnelen var mit barn var jo helt sikker på vej ud..

håber at det gav nogen mening

jeg håber meget at du snart kommer rigtig igang, så du ikke gå og være bekømret for selvfølgelig klare det også veerne

Det hjalp meget. Kunne enlig godt forestille mig, at jeg også vil have det på samme måde! Nu ved man ikke hvad det er, eller om det er lige om hjørnet man skal føde. Derfor er man træt af det, men har også sværrer ved at acceptere smerten.

Jeg håber det er optagt til fødslen, og ikke en eller anden dum ligegyldig smerte..

Anmeld

11. juni 2010

Malonde1985

mayapigen skriver:

Okay det er bare fordi flere her inde beskriver veer som ondt i ryggen og underlivet.. Men det kan måske være meget forskelligt?

Altså vi er jo alle forskellige og oplever smerter på hver vores måde. Man kan jo godt få en ve, som ligesom sætter det hele lidt igang, og når det så rigtig starter, ja så er man absolut ikke i tvivl! Det er rigtig at de er "lidt" menses agtige bare med en anelse mere styrke, og ja så kommer der jag i lænden, og stråler ned i benene/lårene fordi det hele jo er ved at åbne sig og gøre plads til at baby kan begynde sin ankomst.

Men igen hvis du er i tvivl om det var en plukve eller en rigtig ve, synes jeg du skal ringe og forhøre dig. Kan jo godt være du er igang med at åbne dig, bare langsomt, og du er jo også så langt henne nu, at det ikke ville være mærkeligt hvis der skete noget

Anmeld

11. juni 2010

Liljesilas

Pia. skriver:

Jeg er sikker på det er veer - du er uden tvivl godt i gang med at åbne dig... står hoved fast ? ellers kunne det også være det - det kan godt være ret smerte fuldt når det skruer sig ned i bækkenet...

Tror du har født om 1 til 2 dage... pøj pøj...

Jeg spurgte min jordmoder sidst, om hans hoved stod fast, og der svarede hun "ja" Så jeg vil da mene han står fast, for han var ikke til at rokke. Jeg håber virkelig at du har ret Havde du det ligesådan???

Anmeld

11. juni 2010

Anne85

Jeg har også døjet med de dumme jag i underlivet... og igår fik jeg så et SINDSSYGT jag der startede i unedrlivet, trak ned i venstre lår og ligesom blev ved i et halvt minuts tid. Jeg skreg ikke som du beskriver - men jeg tog mig selv i at råbe "hold da kæft" - og var abre vildt chokeret bagefter. Personligt tror jeg det er fordi jeg er ved at udvide mig godt og grundigt dernede...

Anmeld

11. juni 2010

Liljesilas

Anne85 skriver:

Jeg har også døjet med de dumme jag i underlivet... og igår fik jeg så et SINDSSYGT jag der startede i unedrlivet, trak ned i venstre lår og ligesom blev ved i et halvt minuts tid. Jeg skreg ikke som du beskriver - men jeg tog mig selv i at råbe "hold da kæft" - og var abre vildt chokeret bagefter. Personligt tror jeg det er fordi jeg er ved at udvide mig godt og grundigt dernede...

Ja det kunne godt lyde sådan. Jeg er bare spændt på om det er noget der bliver til en vee, eller det bare er babyen der laver nummer  Men hvis jeg selv skulle vurdere, ville jeg tro, at jeg er ved at udvide mig der nede, for det kunne godt føles sådan. Jeg tror ikke det barer er en plukvee, for det tror jeg ikke gør SÅ ONDT.

Anmeld

11. juni 2010

Anne85

mayapigen skriver:

Ja det kunne godt lyde sådan. Jeg er bare spændt på om det er noget der bliver til en vee, eller det bare er babyen der laver nummer  Men hvis jeg selv skulle vurdere, ville jeg tro, at jeg er ved at udvide mig der nede, for det kunne godt føles sådan. Jeg tror ikke det barer er en plukvee, for det tror jeg ikke gør SÅ ONDT.

Min (til tide rlidt mærkelige) jordemoder mener at smerterne "bare" er plukveer... min læge mener symfyse løsning. Jeg satser bare på at det betyder en meget nem fødsel fordi jeg allerede har givet mig godt dernede

Anmeld

11. juni 2010

Liljesilas

Anne85 skriver:

Min (til tide rlidt mærkelige) jordemoder mener at smerterne "bare" er plukveer... min læge mener symfyse løsning. Jeg satser bare på at det betyder en meget nem fødsel fordi jeg allerede har givet mig godt dernede

Hmm ja det lyder indviklet Jeg har selv en lidt mærkelig jordmoder.. Men vi må vente og se hvad der sker, og håbe på det bedste. Jeg er bare så langt henne nu, at der godt snart må ske et eller andet.

Anmeld

11. juni 2010

<3

Du kan også godt få muskelkramper dernede Mon ikke det har været sådan nogle? Og hvis du har fået veer hurtigt så ja kan man godt få lyst til at skrige. Jeg har sådan nogle veer, hvor jeg slet ikke kunne holde ud at være i min krop men de holdt også hurtigt op igen.

Altid ring til fg hvis du er i tvivl!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.