Hjælp, hvad er det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.483 visninger
23 svar
0 synes godt om
11. juni 2010

Liljesilas

Hejsa piger

Jeg har haft den mest smertefulde nat. Vi lå i sengen og så film, og pludselig fik jeg de dere jag i underlivet, men det var denne gang på en helt anden måde. Jeg er aldrig pyldret med smerter, men hold da k... hvor gjorde det nas. Det gjorde så ondt at jeg fik krettet min mands arm til imens jeg skreg af smerte.. Jeg tog en varmepude imellem benene, i håb om at det ville stoppe. Jeg var virkelig bange for de smerter skulle gentage sig, for det er det værste jeg nogensinde har prøvet Nå men efter lidt tid gik det heldigvis i sig selv og jeg faldte i søvn...

Er der nogen der kan fortælle mig hvad det kan være? Jeg har ingen anelse, og frygter det kommer igen hvis det ikke er veer. Og jeg håber virkelig ikke veer føles sådan, for så klarer jeg da ikke en alm. fødsel 

Hilsen Maya (uge 40)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

Malonde1985

Vil godt tro det kunne være en ve.. Sådan som du beskriver det lyder det meget som en ve... men er jo ikke sikker. DU kan jo evt. prøve at ringe til fødegangen og beskrive smerten?

knus Marlene

Anmeld

11. juni 2010

AnnePedersen

jeg er i uge 37+5 sådant har jeg det næsten hver nat nu....... og jeg går ud fra det er plukveer når nu jeg ikke har det i løbet af dagen. jeg tager det som et godt tegn..... men ja det er skide hårdt når det står på og man så ikke kan sove

Anmeld

11. juni 2010

Liljesilas

AnnePedersen skriver:

jeg er i uge 37+5 sådant har jeg det næsten hver nat nu....... og jeg går ud fra det er plukveer når nu jeg ikke har det i løbet af dagen. jeg tager det som et godt tegn..... men ja det er skide hårdt når det står på og man så ikke kan sove

Også så slemt at du skriger når det kommer, og du aldrig har prøvet noget ligende? For jeg har også haft mange smerter før det her, men det her overgår ALT

Anmeld

11. juni 2010

Liljesilas

Malonde1985 skriver:

Vil godt tro det kunne være en ve.. Sådan som du beskriver det lyder det meget som en ve... men er jo ikke sikker. DU kan jo evt. prøve at ringe til fødegangen og beskrive smerten?

knus Marlene

Okay det er bare fordi flere her inde beskriver veer som ondt i ryggen og underlivet.. Men det kan måske være meget forskelligt?

Anmeld

11. juni 2010

L.J.L

mayapigen skriver:

Hejsa piger

Jeg har haft den mest smertefulde nat. Vi lå i sengen og så film, og pludselig fik jeg de dere jag i underlivet, men det var denne gang på en helt anden måde. Jeg er aldrig pyldret med smerter, men hold da k... hvor gjorde det nas. Det gjorde så ondt at jeg fik krettet min mands arm til imens jeg skreg af smerte.. Jeg tog en varmepude imellem benene, i håb om at det ville stoppe. Jeg var virkelig bange for de smerter skulle gentage sig, for det er det værste jeg nogensinde har prøvet Nå men efter lidt tid gik det heldigvis i sig selv og jeg faldte i søvn...

Er der nogen der kan fortælle mig hvad det kan være? Jeg har ingen anelse, og frygter det kommer igen hvis det ikke er veer. Og jeg håber virkelig ikke veer føles sådan, for så klarer jeg da ikke en alm. fødsel 

Hilsen Maya (uge 40)

Jeg tror så ikke det er veer, medmindre du har en MEGET lav smertetærskel!! Veer starter langsomt, og føles, til at starte med, som kraftige menstruationssmerter, og når de er rigtig slemme så er det ikke sådan at det bare ligepludselig gør ondt som om man blev sparket i maven, det gør lidt ondt, lidt mere ondt, og så rigtig meget ondt!

Altså sådan var det ihvertfald for mig.

Anmeld

11. juni 2010

Pia.

Jeg er sikker på det er veer - du er uden tvivl godt i gang med at åbne dig... står hoved fast ? ellers kunne det også være det - det kan godt være ret smerte fuldt når det skruer sig ned i bækkenet...

Tror du har født om 1 til 2 dage... pøj pøj...

Anmeld

11. juni 2010

AnnePedersen

jeg tror det er noget med hvad man kan holde til..... nogen gange vil jeg gerne skrige fordi det gør så ondt men andre gange ikke....... så jeg kan selvf ikke sige at det med sikkerhed er plukveer men hvis du er usikker vil jeg da kontakte fg....... men jeg er sikker på du ikke vil være i tvivl om når du er i fødsel.....

Anmeld

11. juni 2010

Liljesilas

linselouise skriver:

Jeg tror så ikke det er veer, medmindre du har en MEGET lav smertetærskel!! Veer starter langsomt, og føles, til at starte med, som kraftige menstruationssmerter, og når de er rigtig slemme så er det ikke sådan at det bare ligepludselig gør ondt som om man blev sparket i maven, det gør lidt ondt, lidt mere ondt, og så rigtig meget ondt!

Altså sådan var det ihvertfald for mig.

Jeg har bare hørt at det kan starte meget forskelligt fra person til person. Nogle siger det gør mega nas lige pludselig, imens andre siger det samme som dig. Men hvad ved jeg, jeg har jo aldrig født Ihværtfald så håber jeg ikke det kommer igen, og så håber jeg at veer sidder et andet sted, der bedre kan holdes ud...

Anmeld

11. juni 2010

AnnePedersen

hehe jeg ville ellers tro at du gerne ville at det skete. måske ikke lige så du skriger men at barnet gerne vil ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.