Hjælp til udfyldelse af mindebog :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2010

blomst84

K&S skriver:

Hej hej

Hvad hedder den bog, I har købt? Den lyder da mere spændende end de "almindelige"

Her koster en busbillet til 2 zoner 22,50 kr...!

Katja

Her i københavn koster en busbillet 2 zoner 23 kr...  ting i samfundet kunne være den store debat om regeringens spareplan og ja selvfølgelig VM... også køres der jo le mens i weekenden og hvis tom kristensen vinder er det 7. gang i træk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

Anne85

blomst84 skriver:

Her i københavn koster en busbillet 2 zoner 23 kr...  ting i samfundet kunne være den store debat om regeringens spareplan og ja selvfølgelig VM... også køres der jo le mens i weekenden og hvis tom kristensen vinder er det 7. gang i træk...

klart at spareplanen skal med

Jeg ser bare overhovedet ikke sport i flimmeren... men det er altså vildt hvis han vinder?

Anmeld

10. juni 2010

K&S

Anne85 skriver:

Den hedder "babys første tid - en mindebog fra barnets første år". Den er rigtig fin.

Til storebror købte jeg dengang "mit første år" - den er faktisk endnu bedre - men nu fandt jeg lige den anden på bud

Tak for hjælpen...! Og super dejligt med links

Anmeld

10. juni 2010

blomst84

Anne85 skriver:

klart at spareplanen skal med

Jeg ser bare overhovedet ikke sport i flimmeren... men det er altså vildt hvis han vinder?

Ja den kommer fylder rigtig meget i medierne og i samfundet generelt  desværre kan man sige. Ja ham tom kristensen er ret dygtig til det motorløb ( ved jeg kun fordi jeg bor sammen med en bil-freak) 

Anmeld

10. juni 2010

Anne85

Ingen der har et bud på:

Hvad hedder den mest populære filmstjerne lige nu??

Og hvad hedder den mest populære tv-serie??

Hvad koster en avis?? (vi holder ikke avis så ved squ ik hvad sårn en helt præcis koster)

Anmeld

10. juni 2010

AnneBJ

Anne85 skriver:

Ingen der har et bud på:

Hvad koster en avis?? (vi holder ikke avis så ved squ ik hvad sårn en helt præcis koster)

Det er jo svært hvad der mest populært.. altså relativt pga. smag og behag... Jeg ville nok skrive ned hvad jeg så... Eller evt nye serier - der kan du jo google hvilke serier der er kommet i 2010...

Det samme med filmstjerne - er det når man har vundet noget, eller er den den jeg synes er bedst, eller hvordan skal man vurdere det...

Anmeld

10. juni 2010

Risen

Anne85 skriver:

Ingen der har et bud på:

Tænker lidt på DH? .. Kæresten siger two and a half men , men det er vist bare ham der er total fan.. hehe

Anmeld

10. juni 2010

isimaven

AnneBJ skriver:

Det er jo svært hvad der mest populært.. altså relativt pga. smag og behag... Jeg ville nok skrive ned hvad jeg så... Eller evt nye serier - der kan du jo google hvilke serier der er kommet i 2010...

Det samme med filmstjerne - er det når man har vundet noget, eller er den den jeg synes er bedst, eller hvordan skal man vurdere det...

den eneste avis jeg holder er Information og den koster 18 kroner i løssalg

med hensyn til tv-serier kunne det fx. være desperate housewifes

og med filmstjerne er det vel en der er meget "in" dvs. spiller med i mange film for tilden men det er jo lidt op til dig at vurdere

lyder som en god bog

hilsen isimaven

Anmeld

10. juni 2010

lion

Sussie&Lilje skriver:

Busbillet: 19,-
Buskort: 105,-

Den mest indbringende film i Juni måned 2010 er pt:

Finder lige lidt mere senere

nej en busbillet er 23 kr. for 2 zoner

Anmeld

10. juni 2010

misslea

Anne85 skriver:

Hej tøser... sidder lige og udfylder det jeg kan udfylde i prinsessens mindebog for det første år... mon I kan hjælpe mig...

Der er et "kapitel" om mindeværdige ting i samfundet omkring hendes fødsel... men synes det er lidt svært...

Hvad koster en busbillet?? (jeg kører aldrig med bus så jeg ANER det ikke)

Og hvilke andre vigtige begivenheder er værd at nævne??

Derudover har jeg skulle svare på hvem der er statsminister (den ku jeg lige klare) og hvad en liter mælk koster  Meget underlige spørgsmål  men det er da meget sjovt... gad vide hvad en liter mælk fx kostede dengang jeg blev født

hejsa....

Heheh... jeg har den samme bog - den er såå fin

Nåh med her i KBH, så koster det 23 kr... uuuhss det er dyrt ikk?

Tror ekstrabladet koster 15-16 kr.

Tv-serier..... jeg tænker Sex and the City, Desperate Housewifes, de Unge Mødre (hehe) osv osv (smag og behag...der er jo 10000 vis)

Hollywood-stjerner er vel også lidt smag og behag....

mange fra Lea

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.