Hjælp til udfyldelse af mindebog :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.783 visninger
28 svar
0 synes godt om
10. juni 2010

Anne85

Hej tøser... sidder lige og udfylder det jeg kan udfylde i prinsessens mindebog for det første år... mon I kan hjælpe mig...

Der er et "kapitel" om mindeværdige ting i samfundet omkring hendes fødsel... men synes det er lidt svært...

Hvad hedder den mest populære filmstjerne lige nu??

Og hvad hedder den mest populære tv-serie??

Hvad koster en avis?? (vi holder ikke avis så ved squ ik hvad sårn en helt præcis koster)

Hvad koster en busbillet?? (jeg kører aldrig med bus så jeg ANER det ikke)

Og hvilke andre vigtige begivenheder er værd at nævne??

Derudover har jeg skulle svare på hvem der er statsminister (den ku jeg lige klare) og hvad en liter mælk koster  Meget underlige spørgsmål  men det er da meget sjovt... gad vide hvad en liter mælk fx kostede dengang jeg blev født

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

Risen

Anne85 skriver:

Hej tøser... sidder lige og udfylder det jeg kan udfylde i prinsessens mindebog for det første år... mon I kan hjælpe mig...

Der er et "kapitel" om mindeværdige ting i samfundet omkring hendes fødsel... men synes det er lidt svært...

Hvad koster en avis?? (vi holder ikke avis så ved squ ik hvad sårn en helt præcis koster)

Derudover har jeg skulle svare på hvem der er statsminister (den ku jeg lige klare) og hvad en liter mælk koster  Meget underlige spørgsmål  men det er da meget sjovt... gad vide hvad en liter mælk fx kostede dengang jeg blev født

Haha vi har præcis den samme.. Vi har så sent som for en halv time siden snakket om det.. Lytter lige med! 

Anmeld

10. juni 2010

Ox.

Busbillet: 19,-
Buskort: 105,-

Den mest indbringende film i Juni måned 2010 er pt:

Finder lige lidt mere senere

Anmeld

10. juni 2010

Ox.

Hov, det kom ikke med, men det er Shrek - forever after med over $25.000.000 ...

Anmeld

10. juni 2010

Anne85

Risen skriver:

Haha vi har præcis den samme.. Vi har så sent som for en halv time siden snakket om det.. Lytter lige med! 

Hvor sjovt  den er faktisk meget god

har lige skrevet VM som en "vigtig begivenhed"... satser stærkt på at hun er kommet til verden inden det slutter

Anmeld

10. juni 2010

Anne85

Sussie&Lilje skriver:

Busbillet: 19,-
Buskort: 105,-

Den mest indbringende film i Juni måned 2010 er pt:

Finder lige lidt mere senere

tark... årh shit... troede en busbillet kostede en 10´er eller sårn noget. Ha ha... tror heller ikke jeg har siddet i en siden jeg gik i folkeskole

Anmeld

10. juni 2010

Maja_4000

Mener da en busbillet koster 21 kr.
Men det kommer vel an på hvor i landet man bor :p

Anmeld

10. juni 2010

K&S

Anne85 skriver:

Hej hej

Hvad hedder den bog, I har købt? Den lyder da mere spændende end de "almindelige"

Her koster en busbillet til 2 zoner 22,50 kr...!

Katja

Anmeld

10. juni 2010

Anne85

K&S skriver:

Hej hej

Hvad hedder den bog, I har købt? Den lyder da mere spændende end de "almindelige"

Katja

Den hedder "babys første tid - en mindebog fra barnets første år". Den er rigtig fin.

Til storebror købte jeg dengang "mit første år" - den er faktisk endnu bedre - men nu fandt jeg lige den anden på bud

Anmeld

10. juni 2010

Anne85

K&S skriver:

Hej hej

Katja

http://www.adlibris.com/dk/product.aspx?isbn=8711260904&utm_source=bogpriser&utm_medium=www&utm_campaign=bogpriser

http://www.carlsen.dk/butik/vare_liste_lang.asp?afd=-130-

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.