iln skriver:
Ja, jeg var jo til jobsamtale igår. Blev ringet op senere på aftenen og en anden havde desværre liniefag i flere af de søgte end jeg - så selvfølgelig fik hun stillingen. Det er jeg forståelig overfor.
I dag blev jeg så ringet op af skolen igen - de har en sygemelding, der kommer til at vare ind i det nye skoleår også. Om jeg ville være interesseret i den. SELVFØLGRLIG. Det er med dansk, musik, billedkunst og tysk. De tre første fag er ikke noget problem, men nu ved jeg da hvad jeg skal bruge hel min sommer på - terpe tysk. Havde det på A niveau i gymnasiet og har været en ørn til det, men har godt nok glemt meget de sidste 6 år. Så mig op på hesten og knokle tysk grammatik
YES hvor FEDT - TILLYKKE 
Det ender med de ikke vil af med dig igen når nu de finder ud af hvilken super lærer du er ;)
Orv ja sådan noget sprog går hurtigt i glemmebogen hvis det ikke blir brugt af og til. Jeg havde også tysk på A og spansk på B niveau på handelsskolen, men da det er 7 år siden jeg blev student er de sprog ved at være ret rusten. har dog brugt mit tysk en del da jeg arbejdede i Blåvand, meeen alligevel begrænsede udfordringer når det blot handlede om tøj, størrelser og priser.
Held og lykke med jobbet!
Og må jeg så høre: Har du bare totalt mange sommerfugle i maven? Tænk at du SNART er en gift kvinde - UUhh 
Anmeld