Min jobsamtale!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2010

JustAnotherName

Tillykke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

iln

Tusind tak alle sammen. Jeg svæver godt nok på en sky lige nu. Er så super fedt - specielt som Mette skriver, når der bare er krisetider i de danske skoler.

Og Julie - det er i Gudumholm så nu kan jeg komme rendende i tide og utide og se den lille prinsesse, når hun er kommet til verdenen.

Anmeld

11. juni 2010

Vinker

iln skriver:

Ja, jeg var jo til jobsamtale igår. Blev ringet op senere på aftenen og en anden havde desværre liniefag i flere af de søgte end jeg - så selvfølgelig fik hun stillingen. Det er jeg forståelig overfor.

I dag blev jeg så ringet op af skolen igen - de har en sygemelding, der kommer til at vare ind i det nye skoleår også. Om jeg ville være interesseret i den. SELVFØLGRLIG. Det er med dansk, musik, billedkunst og tysk. De tre første fag er ikke noget problem, men nu ved jeg da hvad jeg skal bruge hel min sommer på - terpe tysk. Havde det på A niveau i gymnasiet og har været en ørn til det, men har godt nok glemt meget de sidste 6 år. Så mig op på hesten og knokle tysk grammatik

YES hvor FEDT - TILLYKKE

Det ender med de ikke vil af med dig igen når nu de finder ud af hvilken super lærer du er ;)

Orv ja sådan noget sprog går hurtigt i glemmebogen hvis det ikke blir brugt af og til. Jeg havde også tysk på A og spansk på B niveau på handelsskolen, men da det er 7 år siden jeg blev student er de sprog ved at være ret rusten. har dog brugt mit tysk en del da jeg arbejdede i Blåvand, meeen alligevel begrænsede udfordringer når det blot handlede om tøj, størrelser og priser.

Held og lykke med jobbet!

Og må jeg så høre: Har du bare totalt mange sommerfugle i maven? Tænk at du SNART er en gift kvinde - UUhh

Anmeld

11. juni 2010

iln

Vinker skriver:

YES hvor FEDT - TILLYKKE

Det ender med de ikke vil af med dig igen når nu de finder ud af hvilken super lærer du er

Orv ja sådan noget sprog går hurtigt i glemmebogen hvis det ikke blir brugt af og til. Jeg havde også tysk på A og spansk på B niveau på handelsskolen, men da det er 7 år siden jeg blev student er de sprog ved at være ret rusten. har dog brugt mit tysk en del da jeg arbejdede i Blåvand, meeen alligevel begrænsede udfordringer når det blot handlede om tøj, størrelser og priser.

Held og lykke med jobbet!

Og må jeg så høre: Har du bare totalt mange sommerfugle i maven? Tænk at du SNART er en gift kvinde - UUhh

Jeg tror ikke helt det er gået op for mig endnu at det er imorgen. Jeg tåger bare rundt og får styr på det sidste inden vi forlader huset. Oveni har jeg så en vildt pyldret dreng, så har ikke megen tid til at få styr på det hele.

Anmeld

11. juni 2010

Vinker

iln skriver:

Jeg tror ikke helt det er gået op for mig endnu at det er imorgen. Jeg tåger bare rundt og får styr på det sidste inden vi forlader huset. Oveni har jeg så en vildt pyldret dreng, så har ikke megen tid til at få styr på det hele.

Vil gerne tro det er svært helt at forstå at det virkelig er IMORGEN... Men jeg håber og tror på at I får en fantastisk dejlig dag med alt hvad der dertil høre. Vil i hvert fald tænke på dig og feste lidt ekstra i morgen aften hos Kristine i Struer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.