Min jobsamtale!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.004 visninger
14 svar
0 synes godt om
10. juni 2010

iln

Ja, jeg var jo til jobsamtale igår. Blev ringet op senere på aftenen og en anden havde desværre liniefag i flere af de søgte end jeg - så selvfølgelig fik hun stillingen. Det er jeg forståelig overfor.

I dag blev jeg så ringet op af skolen igen - de har en sygemelding, der kommer til at vare ind i det nye skoleår også. Om jeg ville være interesseret i den. SELVFØLGRLIG. Det er med dansk, musik, billedkunst og tysk. De tre første fag er ikke noget problem, men nu ved jeg da hvad jeg skal bruge hel min sommer på - terpe tysk. Havde det på A niveau i gymnasiet og har været en ørn til det, men har godt nok glemt meget de sidste 6 år. Så mig op på hesten og knokle tysk grammatik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

Ni-ko-li-ne

iln skriver:

Ja, jeg var jo til jobsamtale igår. Blev ringet op senere på aftenen og en anden havde desværre liniefag i flere af de søgte end jeg - så selvfølgelig fik hun stillingen. Det er jeg forståelig overfor.

I dag blev jeg så ringet op af skolen igen - de har en sygemelding, der kommer til at vare ind i det nye skoleår også. Om jeg ville være interesseret i den. SELVFØLGRLIG. Det er med dansk, musik, billedkunst og tysk. De tre første fag er ikke noget problem, men nu ved jeg da hvad jeg skal bruge hel min sommer på - terpe tysk. Havde det på A niveau i gymnasiet og har været en ørn til det, men har godt nok glemt meget de sidste 6 år. Så mig op på hesten og knokle tysk grammatik

SUPER skønt Ida! det er da perfekt!

jeg havde også tysk A-niveau.... og det er også forsvundet! ligesom mit spansk B.... hi hi

Anmeld

10. juni 2010

msax

TILLYKKE.... så er du indenfor i varmen...

Det er da for lækkert .

God fornøjelse med det tyske. Jeg kan kun tale det (selvom det ligger langt væk) da jeg har arbejdet i Schweiz og har haft et enkelt semester i tyskland. Men gramatik er jeg uduelig til.

SMIL fra Mette 32+1

Anmeld

10. juni 2010

Skouboe

Nej, hvor lækkert.. og så har du en årsag til at genopfriske dit tyske

Tillykke!

Anmeld

10. juni 2010

Dictes mor

Ups med det tyske Men kæmpe tillykke, hvor er det dejligt at høre!

Anmeld

10. juni 2010

Karo

Nej, hvor er det dog dejligt.

Stort tillykke og held og lykke med tysk repetionen (staves ?).

Anmeld

10. juni 2010

TbCp

Nej hvor skønt! JA det er med at få foden indenfor!
Tillykke med det

Anmeld

10. juni 2010

anna-jonas

Stort tillykke Ida.................det er da bare super flot, at få et vikariat i disse krisetider.

Anmeld

10. juni 2010

Jules

Hvor lækkert Ida...tillykke med det :) Det hele flasker sig da bare :) Også er du snart gift.....

Hvor må du være lykkelig

Anmeld

10. juni 2010

Vingummien

iln skriver:

Puha godt det ik er mig. Hader tysk

Men tillykke med dit nye arbejde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.