Scoretricks?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2010

Svei

Anonym skriver:

det er nok rigtigt nok...

han vil nok blive mega lykkelig hvis jeg sendte ham en dimmer til hans bil...

årh altså...

Hvorfor sende ham noget...sæt dig med ham overfor dig og sig du er vild med ham og på en anden måde end bare som ven, at du har lyst til ham, tænder på ham..VIL HAM...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

Anonym trådstarter

Yrsa skriver:

Hvorfor sende ham noget...sæt dig med ham overfor dig og sig du er vild med ham og på en anden måde end bare som ven, at du har lyst til ham, tænder på ham..VIL HAM...

prøver sgu lige at høre om han ikke lige kommer forbi i aften...

det er jo bare ham jeg kan se mig selv blive gammel med

Anmeld

10. juni 2010

Svei

Anonym skriver:

prøver sgu lige at høre om han ikke lige kommer forbi i aften...

det er jo bare ham jeg kan se mig selv blive gammel med

Ja...for der er jo ingen grund til at bruge en masse energi på det hvis ikke det er gengældt. Håber det hele ender lykkeligt..

Pøj pøj..

Anmeld

10. juni 2010

DK

Gå direkte til sagen!

Da jeg scorede Kirstines far, fattede han også nada. Så efter at være blevet vist rundt i hans hus, og han satte sig heeeelt over i hans eget hjørne af sofaen, så rejste han sig (nervøst og lettere fabrilsk) og spurgte om jeg ville have en sodavand eller en øl eller noget. Jeg svarede så kækt "nej, jeg vil hellere have et kys" Han blev helt paf, satte sig igen og sagde "nå. Nå!!! nå..." og så blev der ellers snavet igennem.

Det virkede helt perfekt, og har faktisk også hjulpet mig i byen osv. De stakkels mænd bliver bare helt paf og så ved de ikke andre råd at end gøre som der bliver sagt!

Prøv det!!

Anmeld

10. juni 2010

DK

Yrsa skriver:

Lige præcis. Det er ikke dem alle der er for kvikke mht det der score-halløj, og ofte så tror de slet ikke at vi kvinder (der jo er sååå uskyldige) går rundt med den slags tanker, og derfor fatter de slet ikke alle de signaler vi så desperat prøver at sende! AF og til så synes de også vi er så lækre at de slet ikke tror vi er interesserede i dem, og så må vi jo fortælle dem det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.