Scoretricks?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.919 visninger
14 svar
0 synes godt om
10. juni 2010

Anonym trådstarter

Årh jeg har nu i et års tid set den her fyr on and off....

Det første stykke tid var vi kun venner, men jeg er blevet mere og mere vild med ham... Han hjalp mig med at flytte, og kender hele min familie.. men, der sker bare ikke en ski mere end " venner med trang til kindkys" hver gang vi ses...

årh for pokker... drengen har jo overbid, bruger briller og går i joggingbukser, men jeg er såååååå vild med ham...

Så piger, nu syns jeg der skal ske noget.. kom med jeres bedste score tricks....

er lige ano da jeg kender en del herinde....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

Svei

Fortæl ham du har lyst til ham...send lidt frække sms....drik lidt rødvin og scor ham...du skal da bare tage initiativ, på den ene eller anden  måde...

Han tror nok bare ikke du gider ham, mænd er ret blinde når det kommer til sådan noget...så bare ud af busken..

Anmeld

10. juni 2010

Anonym trådstarter

Yrsa skriver:

Fortæl ham du har lyst til ham...send lidt frække sms....drik lidt rødvin og scor ham...du skal da bare tage initiativ, på den ene eller anden  måde...

Han tror nok bare ikke du gider ham, mænd er ret blinde når det kommer til sådan noget...så bare ud af busken..

hmm... har prøvet de søde smsér.. ved ikke om manden helt fatter min hentydning....

Anmeld

10. juni 2010

Svei

Anonym skriver:

hmm... har prøvet de søde smsér.. ved ikke om manden helt fatter min hentydning....

Så gå lige til den...sig du tænder på ham, er vild med ham....hvorfor gøre det svært..

Anmeld

10. juni 2010

Vidunderligeunger

mænd ER blinde du bliver nødt til at være helt tydelig og klar med hvad du vil så er der heller ikke nogen misforståelser

Held og lykke med projektet

Anmeld

10. juni 2010

CiSo

Anonym skriver:

nej mænd de fatter ikke en hentydning! Rigtig træls, da vi piger måske godt kan lide at være lidt diskrete!  

Jeg har prøvet at svare da en dreng spurte om jeg havde følelser for ham, da svarede jeg hmm, måske ikke følelser men du er meget sød! Og der hentydet jeg til jeg sagtens kunne få føelelser for ham, men det fattede han ikke, rigtig ærgeligt da der aldrig blev mere p.g.a det svar!!  

jeg syntes du skal skrive det til ham som det er!  

Anmeld

10. juni 2010

LotteGabriella

Skriv en sød fræk sms, som han IKKE kan ta' fejl af....f.eks. "sidder og tænker på dine frække øjne/go'e røv/søde smil (eller andet som passer) og får helt vildt lyst til dig....til at mærke dine våde læber imod mine, mærke dine hænder kærtegne min nøgne hud (eller hvad du end kan finde på)

Giver de andre ret....SKÆR DET UD I PAP!!!!!

pøj pøj

Anmeld

10. juni 2010

Anonym trådstarter

Tak piger...

syns det er svært, for han er jo den jeg liiiiiige vil ha...

jeg tænker lidt, er det for tøset at sende ham en rose?? ( eller en bette buket)?

med et eller andet kort til.... så han fatter hentydningen..

Anmeld

10. juni 2010

Svei

Anonym skriver:

Tak piger...

syns det er svært, for han er jo den jeg liiiiiige vil ha...

jeg tænker lidt, er det for tøset at sende ham en rose?? ( eller en bette buket)?

med et eller andet kort til.... så han fatter hentydningen..

Nej...altså han er en mand...skær det ud i pap og lad ham om roserne...

Anmeld

10. juni 2010

Anonym trådstarter

Yrsa skriver:

Nej...altså han er en mand...skær det ud i pap og lad ham om roserne...

det er nok rigtigt nok...

han vil nok blive mega lykkelig hvis jeg sendte ham en dimmer til hans bil...

årh altså...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.