Fader til barnedåb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.311 visninger
13 svar
0 synes godt om
10. juni 2010

Anonym trådstarter

Tjaaa dem mangler jeg muligvis 1 af, og han ska døbes på søndag.

De nuværende fadere er ikke så seriøse mennesker som jeg troede, og har meddelt det er muligt de ikke dukker op. Men hva fanden gør jeg?? Har jo kun en gudfar, så mangler jo en fader.

Kan man godt ændre det så få dage før dåben??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

Anne85

Anonym skriver:

De nuværende fadere er ikke så seriøse mennesker som jeg troede, og har meddelt det er muligt de ikke dukker op. Men hva fanden gør jeg?? Har jo kun en gudfar, så mangler jo en fader.

Hej søde... skal man ikke ha tre?? Jeg tænker sagtens du kan ændre det selvom det er kort tid før dåben...

Anmeld

10. juni 2010

Corn

Første gang havde vi fire, anden gang havde vi to...

Og jo mon ikke du kan ændre det som du har lyst til...

Anmeld

10. juni 2010

K&S

Jeg mener altså også at der skal være minimum 3 faddere (max 5)  men kan man egentlig ikke selv være fadder?

Anmeld

10. juni 2010

Anonym trådstarter

Anne85 skriver:

Hej søde... skal man ikke ha tre?? Jeg tænker sagtens du kan ændre det selvom det er kort tid før dåben...

Aner ikk om det er 2 el. 3. Men det vil jo bare blive manden og jeg. Har skrevet til ham om de 100% kommer og det skrev han ja til.

Men de sagde bare igår at de ikk vil. Så synes det er sådan lidt hvis jeg står der Søndag og mangler..

DET STINKER!!!

Anmeld

10. juni 2010

Karo

Anonym skriver:

Man kan godt være fader selv om man ikke møder op i kirken

Anmeld

10. juni 2010

Anonym trådstarter

Karo skriver:

Man kan godt være fader selv om man ikke møder op i kirken

Men hvis de ikke møder op, har man jo ikke lyst til de ska være fader.

Så det var derfor jeg vil vide om jeg kan ændre det inden.

Anmeld

10. juni 2010

XXSS

Anonym skriver:

Vi skulle have tre og hvis de ikke har interesse i det er det da hellere ikke fedt at vælge dem  håber du finder på noget ellers ring da til kirken og spørg.

Anmeld

10. juni 2010

saxa

Man skal min. have 2 faddere.. Det havde vi og det har de fleste andre, vi har været til barnedåb ved, også haft..

Anmeld

10. juni 2010

Anne85

Anonym skriver:

Aner ikk om det er 2 el. 3. Men det vil jo bare blive manden og jeg. Har skrevet til ham om de 100% kommer og det skrev han ja til.

Men de sagde bare igår at de ikk vil. Så synes det er sådan lidt hvis jeg står der Søndag og mangler..

DET STINKER!!!

Om de kommer eller ej så har de ikke vist interesse for lillemanden og for at være faddere. jeg ville vælge nogle andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.