Vi er her meeeeeen ryger ud og ind :-( med Max billede spam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2010

lillemunk

marhemor skriver:

Hvor er de dejlige dine 2 små prinsesser

Ønsker dig en rigtig god bedring med dem, håber I snart kan komme hjem og få en masse medvind!!

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej søde!

Øv hvor er det da bare skide hamrende irriterende at I skal rende sådan frem og tilbage Men som du selv skriver skal nogle have lidt mere hjælp end andre og dine 2 ALT FOR LÆKRE TØSER (smelte smelte) har åbenbart fundet ud af at der er hyggeligt derinde på Neo..

Jeg er helt sikker på det hele snart vender! Hvis de er bare halvt så seje som deres mutti er det jo en smal sag

Vi havde barnedåb i lørdags! Gik over al forventning og vejret var jo simpelthen så perfekt som man kunne håbe på. Der ligger et indlæg med link til billeder under dåb/navngivning hvis det kunne friste

En masse ønsker om god bedring, kys,knus og kram og opmuntrende klap på skuldrene!

Anmeld

10. juni 2010

DK

lillemunk skriver:

TAkAAAAAAAAAAAAAK syntes jo også de er helt vild lækkere begge 2
Dejligt at høre.... Så er jeg ikke den eneste... Møder nu ikke nogle af dem jeg lå sammen med i de 3 uger efter jeg havde født.
Men Sygepl. siger det sammen... nogle har bare lidt mere behov for hjælp end andre og den gruppe høre vi ind under

Min lille nevø var vist 1400 gram da han blev født. Han blev blandt andet opereret i øjenene da han var ca. 1 mdr. og han havde også ret store problemer med lungerne (noget a la astmatisk bronkitis, jeg er ikke helt sikker) I alt fald så måtte de også en tur forbi neo hver gang han var syg. Dengang føltes det som rigtig meget, men nu er der ingen der tænker over det længere fordi han længe har været så sund og fin! Han får vist stadig hans astma-maske men det er der jo så mange der gør!

Anmeld

10. juni 2010

Mettemus

Heisan heisan 

Sikke da nogle dejlige billeder af et par kønne tøser! Hvor synd i har skullet alt det igennem. Håber på lidt medvind til jer snart så i kan have tid til at nyde hinanden allesammen uden at skulle være indlagt det halve af tiden.

Knus fra Mette 9+1, ret træt, meget forkølet og mega eksamensstresset, men ellers ved godt mod!

Anmeld

10. juni 2010

lululupo

Åhhhhh altså de er så skønne..... Rigtig god bedring, de skal nok snart være friske! Sender lige " get well soon " 

Anmeld

10. juni 2010

XXSS

Rigtig god bedring med de små prinsesser - håber alt går vel

Anmeld

10. juni 2010

Mor-til-asta-09

Så lækre nogle prinsesser.. Håber alt bliver godt med dem, og scanningen osv snart bliver positive for jer.. Rigtig god bedring med dem

Anmeld

10. juni 2010

Barbamama

Åh det lyder som en barsk omgang.... Sender dig et kæmpe kram! Og hvor ser dine to lækre bebser dejlige ud!!!! Håber snart de er på toppen!

Anmeld

2. juli 2010

CS

lillemunk skriver:

Hej Alle i skønne kvinder
Så er der lige en opdatering..... bedst som vi var kommet hjem... måtte vi afsted igen
Isa og Mia blev ramt af en grim grim virus der påvirkede deres små hjerter... at se en børn blive grå,blå og lilla er ikke sagen... Isa som jo er mindst var hårdest ramt ... så vi var lige indlagt 15 dage på Neo i Næstved.
Så var vi kommet hjem og tænkte.. nu vil vi ha medvind og kun gå til kontrol... Både Isa og Mia er født med en hjertefejl, men ikke noget som de ikke burde kunne vokse sig fra, men sidst vi blev scannet var der dog ingen bedring
Så var vi til kontrol i går og da vi tog hjem derfra var hendes blod procent på 5.2 og i går...... så træls 4.8 så i morgen står den på blodtranefution og ny scanning af hendes hjerte
Håber i alle har det rigtig godt- Ønsker mig gerne en lille opdatering fra jer som jeg følger rigtig meget med hos hvis i skriver på mit indlæg.... Er jo langt bagud

knuser til jer

Hvor er de altså bare lækre de to prinsesser  Har tænkt meget på jer og hvordan det går. Håber alt er vel og de to skønheder er i bedring.

Knus

C

Anmeld

2. juli 2010

3xM

sikke en omgang håber bestemt i er ok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.