Hold op de er lækre de små prinsesser. Sikke nogle smukke øjne de har.
Fik helt kuldegysninger, da jeg læste dit indlæg. Hvor er det bare synd, at de skal slås med hjertefejl og virus. Øv øv øv. Det er bare en hård tid for jer allen sammen. Heldigvis så arbejder tiden med jer.
Du får lige en opdatering fra mig:
Min livmoderhals var jo et problem. Den var næsten halveret på en måned, så den var 29 mm.. Fik lungemodner og ved sidste sprøjte blev LH målt igen. Den var vokset til 41mm!! Jubii. Fik den scannet igen i forrige uge, der var den kommet op på 48 mm. Så jeg er bare super duper god til at aflaste 
...Meeen træerne vokser jo ikke ind i himlen. I uge 23. da de blev vækstscannet første gang var de så flotte. Alvin lå på +0,6% og Viola lå på -6,1%. Her i sidste uge blev de scannet igen. Nu ligger Alvin på -17% og Viola er helt nede på det kritiske -22% 
Så bliver moren her jo drøn bekymret IGEN IGEN. Er blevet beroliget af lægen. De tager dem først ud, når de er på -35% og der er dårligt flow i navlestrengen (flowet er fint her!).
På tirsdag skal de scannes igen. Så jeg krydser så meget fingre for, at de små er vågnet op og er begyndt at gro! (Tror de vokser nu - min mave er så øm, som blå mærker på indersiden af maven og så kløer maveskindet).
Det er bare skide hårdt at være tvillingegravid. Får så mange mellemresultater, som kan bekymre én. Synes det er lidt svært at være alene om det. Mit råd er at man sagens kan få et barn alene - men skal man have to, så skal man sgu gøre det med en mand 
Anmeld