Kan dælme godt forstå, hvis du stadig har det sådan, når tingenes tilstand er som de er i vuggestuen med Celina pt - hvordan går det med det? Er hun stadig skramme-fri i den her uge?
Yes. Der har ikke været noget i en UGE nu ....siden sidste torsdag, hvor hun jo blev bidt i kinden.
Jeg reagerede jo også væsentligt mere kraftigt og uden filter sidst.
Jeg fik tårer i øjnene, da de fortalte mig, at hun både var blevet kradset og bidt. Og efterfølgende har jeg skruet bissen mere på, og brugt ord som "vil ikke finde mig i" - "vil ikke lade Celina stå model til mere" - "Jeg bliver virkelig frustreret, vred og rigtig ked af det - Og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre af det. Det MÅ bare IKKE ske mere!!" .....og også krævet et møde, hvor de må uddybe nærmere, hvad de har tænkt sig at gøre, for at løse problemet.
Siden da har der ikke været nogle problemer - Ihvertfald ikke for mine piger! Så de må have oppet sig ekstra meget ...og det ved jeg også at de virkelig gør, fordi de også gerne vil undgå problemerne. Ellers har vi bare været heldige denne uge ...høhø.
Men jeg vælger at være positiv, og faktisk tro lidt på, at der nu for alvor er taget meget mere hånd om problemerne. Så forhåbentlig var det dét ....og det var også alt rigeligt!
Hvor er det fedt at læse, at Lina bare kører lige ind i det hele, som den klareste selvfølge, og at hun bare trives med det. Hun er en sej pige!
Anmeld