Det er mig der skal lære det...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2010

Ida.

michella80 skriver:

Åh det kender jeg godt! Hvor har jeg grædt mange tårer da Carla startede i dagpleje! Og jeg kan stadig nogle gange når jeg kommer hjem tænkte at jeg bare har savnet hende hele dagen. Man går lige pludselig fra at have været den første til at opleve alle de små sjove ting de gør til at gå glip af en masse ting.... Uha det er hårdt.... Kram til dig Og det bliver jo bedre. Det ved du nok også godt et sted langt inde i dig selv.

Ja selvfølgelig ved jeg, at det nok skal blive bedre med det hele på et tidspunkt - og sikkert allerede fra næste uge...men det hjælper mig ekstremt at få sat ord på de ting, jeg tumler med...og det er vildt skønt at læse, at jeg føler det samme, som I andre - selvom jeg godt ved det, så ved jeg det på en anden måde, når I skriver det

Tak for kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

JustAnotherName

Kan dælme godt forstå, hvis du stadig har det sådan, når tingenes tilstand er som de er i vuggestuen med Celina pt - hvordan går det med det? Er hun stadig skramme-fri i den her uge?

Yes. Der har ikke været noget i en UGE nu ....siden sidste torsdag, hvor hun jo blev bidt i kinden.

Jeg reagerede jo også væsentligt mere kraftigt og uden filter sidst.
Jeg fik tårer i øjnene, da de fortalte mig, at hun både var blevet kradset og bidt. Og efterfølgende har jeg skruet bissen mere på, og brugt ord som "vil ikke finde mig i" - "vil ikke lade Celina stå model til mere" - "Jeg bliver virkelig frustreret, vred og rigtig ked af det - Og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre af det. Det MÅ bare IKKE ske mere!!" .....og også krævet et møde, hvor de må uddybe nærmere, hvad de har tænkt sig at gøre, for at løse problemet.

Siden da har der ikke været nogle problemer - Ihvertfald ikke for mine piger! Så de må have oppet sig ekstra meget ...og det ved jeg også at de virkelig gør, fordi de også gerne vil undgå problemerne. Ellers har vi bare været heldige denne uge ...høhø.

Men jeg vælger at være positiv, og faktisk tro lidt på, at der nu for alvor er taget meget mere hånd om problemerne. Så forhåbentlig var det dét ....og det var også alt rigeligt!

Hvor er det fedt at læse, at Lina bare kører lige ind i det hele, som den klareste selvfølge, og at hun bare trives med det. Hun er en sej pige!

Anmeld

10. juni 2010

Ida.

JustAnotherName skriver:

Yes. Der har ikke været noget i en UGE nu ....siden sidste torsdag, hvor hun jo blev bidt i kinden.

Jeg reagerede jo også væsentligt mere kraftigt og uden filter sidst.
Jeg fik tårer i øjnene, da de fortalte mig, at hun både var blevet kradset og bidt. Og efterfølgende har jeg skruet bissen mere på, og brugt ord som "vil ikke finde mig i" - "vil ikke lade Celina stå model til mere" - "Jeg bliver virkelig frustreret, vred og rigtig ked af det - Og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre af det. Det MÅ bare IKKE ske mere!!" .....og også krævet et møde, hvor de må uddybe nærmere, hvad de har tænkt sig at gøre, for at løse problemet.

Siden da har der ikke været nogle problemer - Ihvertfald ikke for mine piger! Så de må have oppet sig ekstra meget ...og det ved jeg også at de virkelig gør, fordi de også gerne vil undgå problemerne. Ellers har vi bare været heldige denne uge ...høhø.

Men jeg vælger at være positiv, og faktisk tro lidt på, at der nu for alvor er taget meget mere hånd om problemerne. Så forhåbentlig var det dét ....og det var også alt rigeligt!

Hvor er det fedt at læse, at Lina bare kører lige ind i det hele, som den klareste selvfølge, og at hun bare trives med det. Hun er en sej pige!

Åh hvor jeg håber, at det er enden på det for jer og jeres piger! Så du jeg havde skrevet i din gæstebog?

Ja hun er sgu en sej pige - der er ingen tvivl om, at hun er den stærkeste af mine piger! Og så er hun sejere end sin mor

Anmeld

10. juni 2010

JustAnotherName

Åh hvor jeg håber, at det er enden på det for jer og jeres piger! Så du jeg havde skrevet i din gæstebog?

Ja hun er sgu en sej pige - der er ingen tvivl om, at hun er den stærkeste af mine piger! Og så er hun sejere end sin mor

Orv ja, tak skal du have. Hvor er du sød   ...undskyld jeg slet ikke har svaret tilbage så   ....Har bare haft lidt meget om ørerne, nu hvor Celina to nætter i træk ikke sov og havde feber + jeg også har været oppe klokken 6 og på arbejde hele dagen (eller kun indtil kl. 15) idag - hentet børn og været igang med at gøre klar til at lave Celina's værelse færdig, osv.... NU skal hun altså snart se at komme ud af vores soveværelse! 

Vil du lige se den spæde start på hendes kommende værelse?
Før var dette rum bare  fyldt (seriøst FYLDT!!) med "ting og sager" opbevarings-roderum. Helt uoverskueligt!! Men jeg knoklede på livet løs i flere timer. Og nu ser det sådanne ud (se foto) .....så mangler vi bare at få de sidste ting ud og hendes seng og reol derind + lamper og billeder mm, som kan hygge lidt op derinde 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. juni 2010

Ida.

JustAnotherName skriver:

Orv ja, tak skal du have. Hvor er du sød   ...undskyld jeg slet ikke har svaret tilbage så   ....Har bare haft lidt meget om ørerne, nu hvor Celina to nætter i træk ikke sov og havde feber + jeg også har været oppe klokken 6 og på arbejde hele dagen (eller kun indtil kl. 15) idag - hentet børn og været igang med at gøre klar til at lave Celina's værelse færdig, osv.... NU skal hun altså snart se at komme ud af vores soveværelse! 

Vil du lige se den spæde start på hendes kommende værelse?
Før var dette rum bare  fyldt (seriøst FYLDT!!) med "ting og sager" opbevarings-roderum. Helt uoverskueligt!! Men jeg knoklede på livet løs i flere timer. Og nu ser det sådanne ud (se foto) .....så mangler vi bare at få de sidste ting ud og hendes seng og reol derind + lamper og billeder mm, som kan hygge lidt op derinde 

Det er da helt i orden - blev bare i tvivl om, om den ikke var dukket op hos dig - ligesom dit svar i min tøj-tråd ikke var kommet frem på min skærm - kan skam godt forstå, at overskuddet ikke har været overvældende de sidste dage

Wow det ser da godt ud Katrine - sejt arbejde  det bliver da dejligt at få sit soveværelse tilbage, gør det ikke?

Anmeld

11. juni 2010

msax

idamaria83 skriver:

Selvfølgelig må du det!!

Og når man læser til eksamen og skriver speciale, så går man jo på "arbejde", selvom det foregår derhjemme...men det føles bare anderledes, når man ikke forlader hjemmet! Hvis du sad på kontor hele dagen, ville du jo ikke tænke sådan!

Hvilken vuggestue har du hende i, hvis man må spørge?

Hun går i den integrerede instition børnehaven Prinsen. Stedet er super lækkert, ligefor tiden er de bare MEGET hårdt ramt af langtidssygdom (depressioner, knæoperation...) og barsel, og der er ikke penge i budgettet til at fylde alle timerne ud med vikarer (hvilket absolut heller ikke er det sammen som fast ansatte der er sammen med børnene hver dag).

Men Mille er glad for at være der, og folk bliver vel raske igen og kommer retur.

Du har nok ret i at det ville være noget andet hvis jeg sad på kontor hele dagen - for så var jeg ikke herhjemme.

Tak for at jeg må gemme dine kloge ord.

SMIL fra Mette 32+2

Anmeld

12. juni 2010

Barbamama

idamaria83 skriver:

Ja selvfølgelig ved jeg, at det nok skal blive bedre med det hele på et tidspunkt - og sikkert allerede fra næste uge...men det hjælper mig ekstremt at få sat ord på de ting, jeg tumler med...og det er vildt skønt at læse, at jeg føler det samme, som I andre - selvom jeg godt ved det, så ved jeg det på en anden måde, når I skriver det

Tak for kram

Ja det er altid rart at høre man ikke er alene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.