Endelig billeder fra Lauras dåb!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
siw84 skriver:

super gode billeder søde.. rigtig skønne billeder af den lille familie og hvor er laura da bare skøn at se på 

rigtig stort tillykke med hende.. og hvor ser du bare smuk ud

knusser

tak smukke... så er det snart Jeres tur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

louise8723

Caroline86 skriver:

Så fik jeg linket til billederne fra Lauras dåb!

De er taget af Daniels kusines kæreste som arbejder som fotograf

Det er ikke alle der er lige heldige, men I får dem med alligevel!

Laura havde et bredt lilla bånd og et smalt med lille og lyserøde blomster (det kan man desværre ikke se ret tydeligt) og da vi kom hjem fra kirken fik hun en kortærmet og -benet hvid dragt på, med en sut med krystaller rundt om! (og en kyse med lilla blomster som passede til mors og fars tøj ).

Min storesøster var gudmor, min bedste veninde fadder (huemor) og Daniels 2 bedste kammerater faddere.

Spørg endelig hvis der er spørgsmål til noget

hva var det for noget lyserødt fyld der var i kagen?

Anmeld

10. juni 2010

Moderator

louise4060 skriver:

hva var det for noget lyserødt fyld der var i kagen?

skovbær

Anmeld

10. juni 2010

MM1987

Det ser ud til at have været en rigtig god barnedåb...
Og hvor er Laura altså fin...

Anmeld

10. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Hold da op nogle skønne billeder! Det ser ud til at I havde en rigtig god dag! 

Må altså lige kommentere billedet af dig, din mor og søster (formoder jeg det er).

Hold op hvor har du bare en smuk mor! Nu kender jeg ikke til hendes alder eller noget, men hun ser bare rigtig "ung" og naturlig ud!

Anmeld

10. juni 2010

Moderator

Mathildesmor skriver:

Hold da op nogle skønne billeder! Det ser ud til at I havde en rigtig god dag! 

Må altså lige kommentere billedet af dig, din mor og søster (formoder jeg det er).

Hold op hvor har du bare en smuk mor! Nu kender jeg ikke til hendes alder eller noget, men hun ser bare rigtig "ung" og naturlig ud!

det tror jeg lige jeg lader hende læse

Hun er lige fyldt 57 og føler sig for tiden MEGET gammel... Jeg synes også hun er smuk med smuk ovenpå, og så gør det jo ingenting at folk siger jeg ligner hende tihi!

Mange tak for dine søde ord

Anmeld

10. juni 2010

Corn

Skønne billeder især idag hvor det har regnet meget...

Anmeld

10. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Caroline86 skriver:

det tror jeg lige jeg lader hende læse

Hun er lige fyldt 57 og føler sig for tiden MEGET gammel... Jeg synes også hun er smuk med smuk ovenpå, og så gør det jo ingenting at folk siger jeg ligner hende tihi!

Mange tak for dine søde ord

Armen 57 år - DET kan man bare slet ikke se på hende! Synes virkelig hun holder sig godt - og det kan du roligt sige videre til hende fra mig,heheh

Umiddelbart synes jeg faktisk også at du ligner din søster meget - man kan ihvert fald godt se at I kommer fra den samme familie

Men under alle omstændigheder; skønt billede! Og tusinde tak for kigget!

Anmeld

10. juni 2010

Laulund87

Hold da op nogle fine gaver

Det ser ud til at have været en skøn dag med skønt vejr

Anmeld

11. juni 2010

Trolde_mor

Farrari sko + jakke

Kjoler

Jubii!! Endelig kom der billeder af Lauras barnedåb

Og hold op hvor ser dagen da bare ud til at have været helt perfekt - du ser bare så super glad og grinende ud på billederne og godt ud! Laura ligner en engel, og sikke et sted i holder det! Virkelig lækkert!

De billeder der er taget af jeres lille på golfbanen, er simpelthen bare blevet gode, i ligner bare den gladeste lille perfekte familie

Bliver altså lige nødt til at kommentere hendes gave, sikke nogle søde kjoler, og hehe ser rigtig ud til hende og farmand skal ud at kære bil med hende iført farrari-jakke og sko hehe

De to billeder der er lavet til hende, syntes jeg er heelt vildt fede, kæresten syntes jeg skal prøve at lade mig inspirere af dem, men ved nu ikke helt om jeg kan finde ud af det Men de er godt nok bare søde, og helt unikke.. Og passer perfekt til et lille prinsesseværelse

Tak fordi du delte alle billeder med os smukke - helt unikke, dejlige billeder fra en dag der bare må have været perfekt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.