Endelig billeder fra Lauras dåb!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
siw84 skriver:

super gode billeder søde.. rigtig skønne billeder af den lille familie og hvor er laura da bare skøn at se på 

rigtig stort tillykke med hende.. og hvor ser du bare smuk ud

knusser

tak smukke... så er det snart Jeres tur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

louise8723

Caroline86 skriver:

Så fik jeg linket til billederne fra Lauras dåb!

De er taget af Daniels kusines kæreste som arbejder som fotograf

Det er ikke alle der er lige heldige, men I får dem med alligevel!

Laura havde et bredt lilla bånd og et smalt med lille og lyserøde blomster (det kan man desværre ikke se ret tydeligt) og da vi kom hjem fra kirken fik hun en kortærmet og -benet hvid dragt på, med en sut med krystaller rundt om! (og en kyse med lilla blomster som passede til mors og fars tøj ).

Min storesøster var gudmor, min bedste veninde fadder (huemor) og Daniels 2 bedste kammerater faddere.

Spørg endelig hvis der er spørgsmål til noget

hva var det for noget lyserødt fyld der var i kagen?

Anmeld

10. juni 2010

Moderator

louise4060 skriver:

hva var det for noget lyserødt fyld der var i kagen?

skovbær

Anmeld

10. juni 2010

MM1987

Det ser ud til at have været en rigtig god barnedåb...
Og hvor er Laura altså fin...

Anmeld

10. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Hold da op nogle skønne billeder! Det ser ud til at I havde en rigtig god dag! 

Må altså lige kommentere billedet af dig, din mor og søster (formoder jeg det er).

Hold op hvor har du bare en smuk mor! Nu kender jeg ikke til hendes alder eller noget, men hun ser bare rigtig "ung" og naturlig ud!

Anmeld

10. juni 2010

Moderator

Mathildesmor skriver:

Hold da op nogle skønne billeder! Det ser ud til at I havde en rigtig god dag!