Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej Caroline
hvor ser det bare rigtg hyggelig og afslappet ud.. det har du gjort rigtig godt, og gud hvor er du smuk
din lille datter er godt nok bare rigtg lækker
stort tillykke med hende og med den velykkede dag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke med dåben. Det er ud til i har haft en helt fantastisk dag, og dejligt med så godt vejr.. Vi skal holde på søndag, og vi bliver vist ikke så heldige med vejret.. Men det var nogle rigtig gode billeder...
trine1989 skriver: hej Caroline hvor ser det bare rigtg hyggelig og afslappet ud.. det har du gjort rigtig godt, og gud hvor er du smuk din lille datter er godt nok bare rigtg lækker stort tillykke med hende og med den velykkede dag
årh, tak!! Det trængte jeg lige til at høre!!!
bagger26 skriver: Tillykke med dåben. Det er ud til i har haft en helt fantastisk dag, og dejligt med så godt vejr.. Vi skal holde på søndag, og vi bliver vist ikke så heldige med vejret.. Men det var nogle rigtig gode billeder...
jeg krydser lige fingre for at I i det mindste får tørvejr! Også gerne lidt sol
super fine billeder! dog gad jeg godt lige at have set et billede af den der sut, den lyder da bare for fed!
ellers et rigtig flot sted, og skønt vejr!!
det ser ud som om i havde en dejlig dag!
sophieamalia skriver: super fine billeder! dog gad jeg godt lige at have set et billede af den der sut, den lyder da bare for fed! ellers et rigtig flot sted, og skønt vejr!! det ser ud som om i havde en dejlig dag!
sutten er på dragten Det er bare et motiv.. ikke en rigtig sut
Dér kan du se den
http://picasaweb.google.com/oliverjagd/LaurasBarnedab?feat=directlink#5480896389637395682
Caroline86 skriver: sutten er på dragten Det er bare et motiv.. ikke en rigtig sut
åhh, jeg troede jo det var en sut med diamanter i havde købt!
Caroline86 skriver: Dér kan du se den http://picasaweb.google.com/oliverjagd/LaurasBarnedab?feat=directlink#5480896389637395682
ja, den er da super fin!
super gode billeder søde.. rigtig skønne billeder af den lille familie og hvor er laura da bare skøn at se på
rigtig stort tillykke med hende.. og hvor ser du bare smuk ud
knusser
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128