Endelig billeder af mig og min familie.. god fornøjelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2010

Valle81

Patrick07 skriver:

Ja men syntes da kun det er en god ting de linger deres far når de kommer ud hehe hvis du forstår

ja det underligt hvor hurtigt man kan vende sin krop til at være gravid.. ved bare allerede nu at jeg kommer til at savne maven.. selv om det har været en lidt træls graviditet.. men nyder alligevel de ca. 17 uger jeg har tilbage..

Kram 

Okay, ja kan også godt se at han ligner hans far meget:0)

Men han har mange træk fra Jer begge to, på billedet med dig er det dine træk man ser og omvendt:0)

Ja det er en god ting at det er sådan at de ligner deres fader:0) Vi kvinder er jo sjældent i tvivl om faderskabet, men kan egentlig godt forstå hvis mænd altid har en lille usikkerhed, som så kan blive gjort til skamme når deres lille klon kommer ud:0)

Åhh ja det er jo kun små 11 uger siden jeg havde min mave og saaaaaaaavner den også, men vi skal da have en mere, så har noget at se frem til:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

Patrick07

Valle81 skriver:

Okay, ja kan også godt se at han ligner hans far meget:0)

Men han har mange træk fra Jer begge to, på billedet med dig er det dine træk man ser og omvendt:0)

Ja det er en god ting at det er sådan at de ligner deres fader:0) Vi kvinder er jo sjældent i tvivl om faderskabet, men kan egentlig godt forstå hvis mænd altid har en lille usikkerhed, som så kan blive gjort til skamme når deres lille klon kommer ud:0)

Åhh ja det er jo kun små 11 uger siden jeg havde min mave og saaaaaaaavner den også, men vi skal da have en mere, så har noget at se frem til:0)

Årh ja så kan jeg godt se det ikke er så længe siden maven den røg... Men super lækkert der er noget og se frem til hehe så man ved det ikke var sidste gang man havde et par fødder til at presse under ribenne Muahahah hehe

Ja nu jeg ser efter så har du egentlig ret i at han har mange træk fra os begge.. har jeg aldrig lagt mærke til før.. ej hvor sjovt hehe  

Anmeld

10. juni 2010

B&J

Patrick07 skriver:

Ja det gør jeg godt nok også hehe.. tror jeg vi alle 3 gør  glæder mig rigtig meget til og se om han er lige så lækker som sin storebror heeh

det er han dejligt med pæne lækre uartige børn hihihihi

Anmeld

10. juni 2010

BinaMor

hvor er i alle dejlige at se på smuk familie

Anmeld

10. juni 2010

Patrick07

gabriellasmor skriver:

hvor er i alle dejlige at se på smuk familie

Årh mange tak det var sødt sagt

Anmeld

10. juni 2010

saxa

Super gode billeder!!  Og sikke en dejlig dreng du har dig - og ikke mindst maven.. Glæder mig til at se jer IRL..

Anmeld

10. juni 2010

Patrick07

saxi skriver:

Super gode billeder!!  Og sikke en dejlig dreng du har dig - og ikke mindst maven.. Glæder mig til at se jer IRL..

Tusind tak kan da kun sige i lige måde vi glæder os også til at se jer IRL... hvor langt et det egentlig du er henne med mavsen ??

Anmeld

10. juni 2010

saxa

Patrick07 skriver:

Tusind tak kan da kun sige i lige måde vi glæder os også til at se jer IRL... hvor langt et det egentlig du er henne med mavsen ??

27+.. (Hvis du lige kigger til venstre under mit profilbillede)  

Bliver altså hyggeligt - så må vi håbe på godt vejr

Anmeld

10. juni 2010

Patrick07

saxi skriver:

27+.. (Hvis du lige kigger til venstre under mit profilbillede)  

Bliver altså hyggeligt - så må vi håbe på godt vejr

Årh ja sorry det havde jeg ikke lige læst  ja det håber jeg godt nok også hehe ellers er det bare med at tage ordentlig tøj på  tror du vi skal oprette en tråd med hvem der tager hvad med, med hensyn til mad ??

Anmeld

10. juni 2010

saxa

Patrick07 skriver:

Årh ja sorry det havde jeg ikke lige læst  ja det håber jeg godt nok også hehe ellers er det bare med at tage ordentlig tøj på  tror du vi skal oprette en tråd med hvem der tager hvad med, med hensyn til mad ??

Ja men zoo er skønnest i godt vejr.. hehe.. Men mon ikke vi klarer det også.. Jo nok en god ide at oprette ny tråd.. Det andet er ved at være lidt forvirrende.. Men vi blev da også til en del der skal afsted..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.