Endelig billeder af mig og min familie.. god fornøjelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.289 visninger
24 svar
0 synes godt om
10. juni 2010

Patrick07

Så syntes jeg det var på tide og ligge lidt billeder ind så i kan se mig og mine 2 dejlige dejlige drenge.. og et mave billede...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

Valle81

Hold da op hvor har du ne skøn søn  - og gud hvor han ligner dig:0) I har jo fuldstænding ens smil:0)

Og lækker mave:0) Åhhh jeg savner min

Anmeld

10. juni 2010

Patrick07

Valle81 skriver:

Hold da op hvor har du ne skøn søn  - og gud hvor han ligner dig:0) I har jo fuldstænding ens smil:0)

Og lækker mave:0) Åhhh jeg savner min

Tusind tak hehe.. Sjovt du siger han ligner mig alle mener ellers han ligner sin far... kan se det billede jeg havde af de to sammen ikke er kommet på så jeg forsøger lige igen hehe

Ja jeg ELSKER også bare min mave hehe... syntes egentlig bare at det er større IRL end på billede

Anmeld

10. juni 2010

Valle81

Patrick07 skriver:

Tusind tak hehe.. Sjovt du siger han ligner mig alle mener ellers han ligner sin far... kan se det billede jeg havde af de to sammen ikke er kommet på så jeg forsøger lige igen hehe

Ja jeg ELSKER også bare min mave hehe... syntes egentlig bare at det er større IRL end på billede

Jamen, det er sjovt som de små børn har det med at ligne ders far.

Synes faktisk de fleste spædbørn er som snydt ud af næsen på deres far. Det må være sådan en ting naturen sørger for, så mændende ved at det er deres barn:0)

Jeg elskede også min mave når jeg var gravid, så stolt af den, det halve kunne nærmest være nok:0) Og ja, sjovt du siger det, jeg synes også min var større i virkeligheden end når jeg fik taget billede:0)

Knus

Anmeld

10. juni 2010

Patrick07

Patrick og hans far

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. juni 2010

Patrick07

Valle81 skriver:

Jamen, det er sjovt som de små børn har det med at ligne ders far.

Synes faktisk de fleste spædbørn er som snydt ud af næsen på deres far. Det må være sådan en ting naturen sørger for, så mændende ved at det er deres barn:0)

Jeg elskede også min mave når jeg var gravid, så stolt af den, det halve kunne nærmest være nok:0) Og ja, sjovt du siger det, jeg synes også min var større i virkeligheden end når jeg fik taget billede:0)

Knus

Ja men syntes da kun det er en god ting de linger deres far når de kommer ud hehe hvis du forstår

ja det underligt hvor hurtigt man kan vende sin krop til at være gravid.. ved bare allerede nu at jeg kommer til at savne maven.. selv om det har været en lidt træls graviditet.. men nyder alligevel de ca. 17 uger jeg har tilbage..

Kram 

Anmeld

10. juni 2010

Mira0911

Rigtig gode billeder... Hvor ser I skønne ud...

Anmeld

10. juni 2010

B&J

ej hvor er de billeder bare gode... glæder mig til af se når den lille kommer med også...

Anmeld

10. juni 2010

Patrick07

MoarJ skriver:

Rigtig gode billeder... Hvor ser I skønne ud...

Årh mange tak  

Anmeld

10. juni 2010

Patrick07

B&J skriver:

ej hvor er de billeder bare gode... glæder mig til af se når den lille kommer med også...

Ja det gør jeg godt nok også hehe.. tror jeg vi alle 3 gør  glæder mig rigtig meget til og se om han er lige så lækker som sin storebror heeh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.