Så er tøjet klart til hjemturen:o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2010

Sulajma

Mor til Frederic skriver:

Slap da lige af....  og klap hesten engang...

Bare så hun evt også havde et reserve køre hjem tøj, hun kunne vel også komme til at tisse på sig selv eller lign inden de skal hjem...

Vores var skam vellykket - det er jo ikke så meget tøjet det kommer an på - de er jo ret ligeglade. Bare det at komme hjem som familie

Det er da lige specielt om hun kommer hjem i det fine lyserøde strik eller at frederic kom hjem i natdragt. Begge noget der skiller sig ud....

Jeg er skam helt afslappet!
Men så kunne du måske have foreslået hende et ekstra sæt tøj, i stedet for din uheldige oplevelse 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

Mor til Frederic og Freya

Sulajma skriver:

Jeg er skam helt afslappet!
Men så kunne du måske have foreslået hende et ekstra sæt tøj, i stedet for din uheldige oplevelse 

Syntes nu ikke det er uheldigt at have et baby der gylper, man kan hverken gøre fra eller til... Blot dejlig at have et barn der ikke er som alle andre.

Men du forstår da at piske en fjer op til 5 høns... Kan slet ikke forstå du egentlig skal ødelægge hendes tråd, da hun egentlig selv kan svare.

Og med mit svar til hende fortæller jo mellem linierne at det er en god ide at have noget ekstra med - for der kan ske uheld.

Anmeld

10. juni 2010

Sulajma

Syntes nu ikke det er uheldigt at have et baby der gylper, man kan hverken gøre fra eller til... Blot dejlig at have et barn der ikke er som alle andre.

Men du forstår da at piske en fjer op til 5 høns... Kan slet ikke forstå du egentlig skal ødelægge hendes tråd, da hun egentlig selv kan svare.

Og med mit svar til hende fortæller jo mellem linierne at det er en god ide at have noget ekstra med - for der kan ske uheld.

Ja, jeg forstod den sgu ikke sådan.

Men kan du nu have en god aften - jeg har bedre ting at give mig til, end at sidde her og diskutere gylp og tis med dig. hehe

Anmeld

10. juni 2010

Risen

I looove it 

Anmeld

10. juni 2010

Mor til Frederic og Freya

Sulajma skriver:

Ja, jeg forstod den sgu ikke sådan.

Men kan du nu have en god aften - jeg har bedre ting at give mig til, end at sidde her og diskutere gylp og tis med dig. hehe

Så er vi da enige om en ting....

Ellers det rette forum at diskutere tis og gylp i...

Ikke mit problem du ikke kan forstå den, men hvis blot thomsen77 forstod den, er budskabet jo klaret og det ekstra sæt køre hjem tøj er klar...

Anmeld

10. juni 2010

Sulajma

Så er vi da enige om en ting....

Ellers det rette forum at diskutere tis og gylp i...

Ikke mit problem du ikke kan forstå den, men hvis blot thomsen77 forstod den, er budskabet jo klaret og det ekstra sæt køre hjem tøj er klar...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.