Så er tøjet klart til hjemturen:o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.007 visninger
15 svar
0 synes godt om
9. juni 2010

Simplyred

Så blev jeg færdig med sættet til min prinsesse- det hun skal have på når vi skal hjem fra hospitalet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

Valle81

Thomsen77 skriver:

Så blev jeg færdig med sættet til min prinsesse- det hun skal have på når vi skal hjem fra hospitalet

Hvor er det sødt:0) Du har da et strikketalent:0)

Eneste kommentar - det ser meget småt ud:0)

Jeg havde også strikket til Anton da vi skulle hjem, men ak ak, det var for småt:0) Synes ellers bestemt det så stort nok ud:0) He he

Anmeld

9. juni 2010

Simplyred

ja, det er småt, men det er strikket i den samme str som det jeg strikkede til min yngste datter, så vi må satse på at hende her ikke er meget større...ville bare have at det passede perfekt til hjemturen, og ikke var for stort...

Både kjole, mammelukker, og futter er alt for stort til dukken, men jeg  har bukket det lidt op hist og pist, så det så rigtigt ud på billedet  huen sidder dog rimelig tæt, så den er et sats...

Anmeld

9. juni 2010

Valle81

Thomsen77 skriver:

ja, det er småt, men det er strikket i den samme str som det jeg strikkede til min yngste datter, så vi må satse på at hende her ikke er meget større...ville bare have at det passede perfekt til hjemturen, og ikke var for stort...

Både kjole, mammelukker, og futter er alt for stort til dukken, men jeg  har bukket det lidt op hist og pist, så det så rigtigt ud på billedet  huen sidder dog rimelig tæt, så den er et sats...

Jamen er sikker på det passer så når i skal hjem:0)

Ja det vigtigste er bare at det passer lige den dag man skal hjem:0)

Det er rigtig sødt og glæder mig til at se hende i det:0)

Anmeld

10. juni 2010

Mor til Frederic og Freya

Thomsen77 skriver:

Det er da vildt sejt og kanon flot...

Her fik han 1 sæt på om morgen da vi vækked ham - efter ½ time gylp.

2 sæt - vores køre hjem sæt. Som bilen var pakket og vi kun mangled os selv - ja så gylped han igen.

Farmand måtte så ud i bil og finde hans ynglings nattøj i str 50. En hvid heldragt med små baby tigerdyre på...

Anmeld

10. juni 2010

Sulajma

Mor til Frederic skriver:

Det er da vildt sejt og kanon flot...

Her fik han 1 sæt på om morgen da vi vækked ham - efter ½ time gylp.

2 sæt - vores køre hjem sæt. Som bilen var pakket og vi kun mangled os selv - ja så gylped han igen.

Farmand måtte så ud i bil og finde hans ynglings nattøj i str 50. En hvid heldragt med små baby tigerdyre på...

Suuuper sødt tøj

Men Mor til Frederic - Hvorfor skulle du lige fortælle din historie om turen hjem fra hospitalet, for den lyder jo ikke så vellykket .. Kan ikke se relevansen for Thomsen77

Anmeld

10. juni 2010

Maria.

Hvor er det sødt! Hun kommer til at se bedårende ud!

Anmeld

10. juni 2010

Christina.78

Så supersødt det sæt tøj..gid vi andre havde det talent

Anmeld

10. juni 2010

BinaMor

årh hvor er det bare fint glæder mig til billeder med hende deri

Anmeld

10. juni 2010

Mor til Frederic og Freya

Sulajma skriver:

Suuuper sødt tøj

Men Mor til Frederic - Hvorfor skulle du lige fortælle din historie om turen hjem fra hospitalet, for den lyder jo ikke så vellykket .. Kan ikke se relevansen for Thomsen77

Slap da lige af....  og klap hesten engang...

Bare så hun evt også havde et reserve køre hjem tøj, hun kunne vel også komme til at tisse på sig selv eller lign inden de skal hjem...

Vores var skam vellykket - det er jo ikke så meget tøjet det kommer an på - de er jo ret ligeglade. Bare det at komme hjem som familie

Det er da lige specielt om hun kommer hjem i det fine lyserøde strik eller at frederic kom hjem i natdragt. Begge noget der skiller sig ud....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.