Kom med lidt spas:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

736 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. juni 2010

Valle81

Manden  - som er lidt tung røven - kommer ind i soveværelset. Konen ligger nøgen på sengen og spreder benene så langt hun overhovedet kan. "Kan du gætte hvad jeg gerne vil ha' ? " spørger hun kælent.

"Tjah, du vil tilsyneladende have sengen helt for dig selv!!"

Hi hi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

otlitrom

Ahahaha, den var god!

Brandmandens lille søn siger: Far, er du ikke meget mere modig end Rasmussen inde ved siden af?
Faderen spørger smigret: Hvorfor synes du det, min dreng?
Drengen siger: Jo, for du tør gå på vagt midt om natten, og Rasmussen er så bange, at han kommer styrtende herover uden at klæde sig på, og så putter han sig i sengen hos mor, og man kan høre, at han endda ligger og ryster.

Anmeld

9. juni 2010

MoarTNoah

En mand har 3 veninder - men han ved ikke, hvem af dem han vil giftes med.

Så han beslutter sig for at teste dem for at finde ud af, hvem af de 3 der passer bedst til ham. 

Han hæver 90.000,- fra sin konto og giver hver af kvinderne 30.000,- som de kan bruge lige som de vil.
Den første tager på shopping tur og køber tøj, smykker, går til frisøren, på skønhedsklinik osv. Hun siger til manden: "Jeg har brugt alle dine penge på at blive smukkere for dig! For at du skal kunne lide mig endnu mere og fordi jeg elsker dig." 

Den anden køber et fladskærms tv, en Blue-Ray DVD konsol, Playstation 5, tennissko, golfkøller osv. og siger: "Jeg har brugt alle dine penge på at gøre dig lykkelig - fordi jeg elsker dig."

Den tredje tager pengene og spekulerer på børsen. På 3 dage fordobler hun indsatsen, giver manden sine 30.000,- tilbage og siger: "Jeg har investeret alle dine penge og på den måde tjent mine egne. De penge kan jeg nu bruge på mig selv og jeg gjorde det, fordi jeg elsker dig."

Så begynder manden at tænke...(jo – det gør han faktisk)

tænker…

og tænker...

og tænker...

og tænker...

og tænker...

og tænker... (mænd tænker meget)

og tænker…

og tænker...

og tænker...

og tænker... (helt ærligt...!!)

og tænker...

slår en prut...

og tænker...

og tænker...

og tænker...

bøvser...

og tænker...

og tænker...

og tænker...

og tænker...

og tænker... (han tænker virkelig over tingene...)

og tænker...

og tænker...

kradser sig i armhulen...

og tænker...

og tænker...

og tænker...

og tænker... (hold op, hvor ta'r det lang tid...)

og tænker...

og tænker...

og tænker...

Og gifter sig så med hende, som har de største babser!

Ja ja - det kan godt være mænd tænker meget over tingene - men de får ikke en dyt ud af det... 

Anmeld

9. juni 2010

otlitrom

LOL KatrineR!!

Anmeld

9. juni 2010

mariamiss6

LoooooooooooL alle tre

især den sidste var sjov hahahahahahaha.....

Åh jeg kan desværre ingen gode lige nu

Anmeld

9. juni 2010

Valle81

KatrineR skriver:

En mand har 3 veninder - men han ved ikke, hvem af dem han vil giftes med.

Så han beslutter sig for at teste dem for at finde ud af, hvem af de 3 der passer bedst til ham. 

Han hæver 90.000,- fra sin konto og giver hver af kvinderne 30.000,- som de kan bruge lige som de vil.
Den første tager på shopping tur og køber tøj, smykker, går til frisøren, på skønhedsklinik osv. Hun siger til manden: "Jeg har brugt alle dine penge på at blive smukkere for dig! For at du skal kunne lide mig endnu mere og fordi jeg elsker dig." 

Den anden køber et fladskærms tv, en Blue-Ray DVD konsol, Playstation 5, tennissko, golfkøller osv. og siger: "Jeg har brugt alle dine penge på at gøre dig lykkelig - fordi jeg elsker dig."

Den tredje tager pengene og spekulerer på børsen. På 3 dage fordobler hun indsatsen, giver manden sine 30.000,- tilbage og siger: "Jeg har investeret alle dine penge og på den måde tjent mine egne. De penge kan jeg nu bruge på mig selv og jeg gjorde det, fordi jeg elsker dig."

Så begynder manden at tænke...(jo – det gør han faktisk)

tænker…

og tænker...

og tænker...

og tænker...

og tænker...

og tænker... (mænd tænker meget)

og tænker…

og tænker...

og tænker...

og tænker... (helt ærligt...!!)

og tænker...

slår en prut...

og tænker...

og tænker...

og tænker...

bøvser...

og tænker...

og tænker...

og tænker...

og tænker...

og tænker... (han tænker virkelig over tingene...)

og tænker...

og tænker...

kradser sig i armhulen...

og tænker...

og tænker...

og tænker...

og tænker... (hold op, hvor ta'r det lang tid...)

og tænker...

og tænker...

og tænker...

Og gifter sig så med hende, som har de største babser!

Ja ja - det kan godt være mænd tænker meget over tingene - men de får ikke en dyt ud af det... 

Fåååååååårk, prøv lige at kom og red mig fra at blive kvalt i mit langhårede gulvtæppe:0) Ruller mig af grin:0)

Anmeld

9. juni 2010

Mira0911

En ung mand søgte stillingen som pressemedarbejder hos Pia Kjærsgaard og fik brev fra hendes kontor:

"Deres ansøgning er fyldt af overdrivelser, misforståelser, halve løgne. Kan de starte på Mandag?"

Anmeld

9. juni 2010

Sommerfuglen.

En blondine går ind i Elgiganten og siger til ekspedienten: ''Jeg vil gerne købe det tv!'' Ekspesdienten: ''Vi sælger ikke til blondiner'' ..

Så går hun ud og tager en paryk på der er sort, og går ind igen. ''Jeg vil gerne købe det tv!'' Eksp.: ''Vi sælger stadig ikke til blondiner'' ..

Så går hun ud igen, og kommer tilbage med en rød paryk på.
''Jeg vil gerne købe det tv!!!'' Eksp.: ''Jamen, vi sælger stadig ikke til blondiner!'' .
Så tænker hun lidt, og tænker på om der mon stikker noget hår ud under parykken, og til sidst spørger hun ham: ''Hvordan kan du vide jeg er blondine, når jeg har en rød paryk på?'' Eksp.: ''Fordi du står og peger på en mikroovn'' ..

Anmeld

9. juni 2010

MoarTNoah

hehe.. elsker jokes! min mor fortalte den sjoveste her igår under aftensmaden:

Den bedste svigermor er en senil svigermor, når hun kommer med taxien går man hen til hende med et stort smil, giver hende et kram og siger "det var vel nok hyggeligt at have dig på besøg!" - "nå, du må hellere se at komme hjem, din taxa er allerede kommet" hehehe

Anmeld

9. juni 2010

B&J

jeg kan desværre heller ikke nogle men jeg er flad af grin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.