Liv, eller luft??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2010

VIPpigen

vingummibamse skriver:

ja lige præcis.. jeg var 3+6 da jeg fandt ud af det.. og er 13+5 så det er også næsten 10 uger.. og dem syntes jeg godt nok er gået utrolig stærkt..

Hold op du fandt ud af det tidligt... Ja, altså når jeg så tænker 6 måneder til termin så er det også længe, men syntes ikke 26 uger lyder af så meget... hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

vingummibamse

VIPpigen skriver:

Hold op du fandt ud af det tidligt... Ja, altså når jeg så tænker 6 måneder til termin så er det også længe, men syntes ikke 26 uger lyder af så meget... hehe

ja fandt ud af det rigtig tideligt.. var også derfor at min læge var overbevist om at jeg var meget længer henne end jeg enlig var..

Anmeld

9. juni 2010

Trolde_mor

VIPpigen skriver:

Okai... Det første "slag" fik jeg et lille stykke til venstre for navlen, og der ved jeg min mave plejer at brokke sig hvis jeg har haft dage jeg ikke har kunne være på toilettet, men har netop haft dage hvor jeg kunne komme af med en masse, og da jeg så får det andet faktisk lige under navlen kommer jeg meget i tvivl om det var luft, for der plejer jeg aldrig at mærke noget, ved hvor min tyktarm sidder, så det var bestemt ikke den... hehe.

Men hold op, måske den har følt sig lidt mast, så derfor den lige ville sparke til mig... hehe. Ej hvor vildt hvis det var den... PUUUUUHA.....

Hej smukke..

Vil umiddelbart sige luft, da den lille slet ikke ligger så langt oppe endnu.

Se her:

http://www.min-mave.dk/artikler/graviditetskalender/uge-for-uge/14.htm

Man mærker rigtig meget til den luft i maven syntes jeg hehe.. Min jordmoder sagde at de bobler jeg til mærkede i underlivet, der føltes som prutter, der nærmest farede et lille stykke afsted i maven var baby? Så vil sige at det er den følelse du skal gå efter

Men jeg er nu sikker på der ikke er længe til du begynder at mærke det lille vidunder

Anmeld

9. juni 2010

VIPpigen

LN_ mor skriver:

Hej smukke..

Vil umiddelbart sige luft, da den lille slet ikke ligger så langt oppe endnu.

Se her:

http://www.min-mave.dk/artikler/graviditetskalender/uge-for-uge/14.htm

Man mærker rigtig meget til den luft i maven syntes jeg hehe.. Min jordmoder sagde at de bobler jeg til mærkede i underlivet, der føltes som prutter, der nærmest farede et lille stykke afsted i maven var baby? Så vil sige at det er den følelse du skal gå efter

Men jeg er nu sikker på der ikke er længe til du begynder at mærke det lille vidunder

Det er det som forvirre lidt syntes jeg... Det første kunne jeg forstå hvis det bare var luft, fordi det kom ovre fra omkring min tyktarm i venstre side, men det andet, der ved jeg at der sidder min tyndtarm, eller det er toppen af min livmoder, da det er et lille stykke under navlen... Og det er så der den ikke helt passer, for har aldrig haft sådan en følelse der før, da mine tarme ligger meget ud mod maven kan man nærmest følge dem, jeg kan finde hvor tyktarm, og tyndtarm mødes, og kan følge tyktarm hele vejen rundt da det er den der skal masseres når jeg har forstoppelse. Men det andet kan jeg godtnok ikke forklare... Men finder vel ud af det med tiden!! hehe

Anmeld

9. juni 2010

Trolde_mor

Det er det som forvirre lidt syntes jeg... Det første kunne jeg forstå hvis det bare var luft, fordi det kom ovre fra omkring min tyktarm i venstre side, men det andet, der ved jeg at der sidder min tyndtarm, eller det er toppen af min livmoder, da det er et lille stykke under navlen... Og det er så der den ikke helt passer, for har aldrig haft sådan en følelse der før, da mine tarme ligger meget ud mod maven kan man nærmest følge dem, jeg kan finde hvor tyktarm, og tyndtarm mødes, og kan følge tyktarm hele vejen rundt da det er den der skal masseres når jeg har forstoppelse. Men det andet kan jeg godtnok ikke forklare... Men finder vel ud af det med tiden!! hehe

Må sige at den luft jeg nu føler i maven slet ikke er som før graviditeten. Jeg kan jo mærke når det er ham nu så ved med sikkerhed at det er luft, og det kan nærmest mærkes hvordan den bevæger sig i tarmene..

Men ja, giv det tid, pludselig mærker du noget og ikke i tvivl om at det er den lille og så bliver man bare SÅ rørt

Anmeld

10. juni 2010

VIPpigen

LN_ mor skriver:

Må sige at den luft jeg nu føler i maven slet ikke er som før graviditeten. Jeg kan jo mærke når det er ham nu så ved med sikkerhed at det er luft, og det kan nærmest mærkes hvordan den bevæger sig i tarmene..

Men ja, giv det tid, pludselig mærker du noget og ikke i tvivl om at det er den lille og så bliver man bare SÅ rørt

Præcis... Plejer at kunne mærke når det er luft, for kan også følge det hele vejen... Og så får jeg at vide jeg er fuldstændig tosset når jeg fortæller jeg også kan sige om den lugter eller ej inden den kommer ud... hehe. Men har alligevel ret hver gang.. Men ja, ser tiden an, og ser hvornår jeg kan mærke liv... hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.