vingummibamse skriver:
jeg er helt sikker på at det jeg mærker ikke er det.. for det kommer lige mellem navlen og bæknet.. hehe og det føles faktisk lige som luft bobler... og det er ikke sikkert bebsen har "sparket" hehe i den str. den har nu er det højst sandsynlig bare det at den har bevæget sig du har kunne mærke.. men det er rigtig utroligt at mærke første gang...
og endnu mere utroligt første gang hvor du bestemt IKKE er i tvivl længer..
hehe det jeg glæder mig mest til er dog at få "ALIEN" mave hehe.. hvor man bare kan se den bevæge sig inden under huden.. det ser bare vildt ud.. og ind i mellem er man næsten sikker på at nu bryder den simpelthen ud.. lige om lidt for den bare hul på mave skinet også vil den ud.. hehe
Det var lidt det samme her, ja, var sq nok ikke et spark, eller slag, nok bare den svømmede rundt... hehe. Men det føltes sq sjovt. Må dog indrømme jeg ikke er 100% sikker, så venter lige og ser tiden an... 
Ja, har set noget af alt det de viser hvor man kan se den lille være rigtig aktiv derinde, det er helt vildt. Gælder mig også til det, men glæder mig mest til kæresten kan være med og mærke, glæder mig sådan til at se ham i hovedet...
Anmeld